fietszitje

Da's toevallig! Ik heb er eentje voor mijn ouders gekocht voor vaderdag. Heb me wel even goed laten informeren, want er zit een behoorlijk kwaliteitsverschil in!
Heb er eentje gepakt van speciaal kunstof wat niet heet wordt in de zon en niet breekt als de fiets eens om zou vallen.
Kon je uitbreiden met windschermen en meerdere adapters, maar dat mogen pa en ma zichzelf aanschaffen ;-)

Denk je er wel aan dat je ze pas vanaf 9 maanden mag gebruiken?

Xxx

is leuk hoor! een windscherm is idd wel erg verstandig!
Idd niet eerder dan 9mnd en ook dan nog niet te lang, ze hebben toch wat schokken te verwerken op de fiets!
Groetjes

Een kind mag in de fiets stoel als het zelfstandig kan zitten.. En in het begin geen lange tochten

Er bestaan tegenwoordig bevestigings systemen voor maxi cosi enzo

@dromertje Waar heb je die gezien, want heb er al naar gekeken maar kon niks vinden. Ik zou graag van de zomer ook naar het dorp willen fietsen maar dat kan niet zo met die kleine. Volgend jaar komt er een mama-fiets maar als ik nu kleine stukjes kan fietsen zou dat ook heerlijk zijn.

Moet je even googlen..vind je genoeg informatie
Ik heb een mama fiets voor mijn verjaardag gekregen en het kinderstoeltje wacht al netjes tot hij kan zitten..
Wat denk ik niet lang duurt bij ethan want hij heeft alleen nog moeite met de balans vinden helemaal als hij moe is

Terug
Bovenaan