fietszitje

btw het maakt geen verschil of het vanaf 9 maand is of vanaf zelfstandig zitten je moet het ten alle tijden langzaamaan opbouwen! dus eerst 5 minuten dan 10 dan 15 en zo maar door!

ja wel dat maakt wel verschil de nek en rug spieren van een kindje van 7 maand wat zelf kan zitten zijn nog lang niet zo sterk als een kindje van bijv 9 maanden........

ja ik heb het kinderstoeltje al zodat ik eraan kan wennen... zodat het straks voor mij geen groot probleem is.
@dromertje. hier ook al 1 die 10 seconden zelf kan blijven zitten maar als ze te druk is natuurlijk ook niet. ze moet dan wel helemaal geconcentreert zijn. en tsja evenwicht is een van de moeilijkste dingen

supertje, wij hebben een fietskar voor de kinderen, kan je ook een maxi-cosi in zetten, de anwb-hema ed hebben die, is errug leuk!! Kun je in veel gevallen ook loskopelen en als wandelwagen gebruiken!

Ik dacht dat het was vanaf 9 maanden of als ze zelfstandig kunnen gaan zitten. Dus vanuit lig zelf gaan zitten.. dan zijn de rugspieren natuurlijk erg sterk..
brrr...las laatst een verhaal van ouders die niet konden wachten met fietsen...dus ik doe lekker rustig aan...!

@ kelly--> snap idd dat je het er al op hebt zitten om er aan te wennen. Maar nog niet zolang geleden was er hier een gezin wat niet kon wachten met fietsen dus hup kind voorop onderweg dachten ze dat hun meisje lekker sliep nou niet dus ze was dood doordat haar nekje was gebroken tijdens het fietsen!
Wil je niet bang maken en ook niet neerzetten als.......maar hoe leuk het ook is wat miekje zegt wanneer ze zelf van lig naar zit kunnen zijn ze eraan toe........

brrr wat een verhaal zeg!

We hebben bij onze oudste gewacht met fietsen tot hij idd zelfstandig kon zitten in de box.

Vrienden van ons hebben ook de maxicosi houder en waren er best tevreden over, maar de fietsenmaker hier zei weer dat het helemaal niet sterk was en dat als je valt, het de maxicosi niet houd.
Beetje dubbel dus... mn vriendin wist natuurlijk niet hoe dat zat hihi omdat ze gelukkig nog nooit gevallen is met baby en al,

Liefs Marina

Terug
Bovenaan