Fijn dat we elkaar "hier" hebben.. (trots!!)

A

Anoniem

Guest

Hoi mama's,

Geweldig hoe hier toch met elkaar wordt omgegaan!!
Hoe er gesproken en gesteunt wordt.
De traan en de lach ligt hier wel héél dicht bij elkaar...

En dat is nou het mooie van de mens..
Ieder beleefd de dingen op zijn eigen manier met de daarbij horende emotie.
Je merkt dat als mensen zich "thuis" voelen in hun omgeving je versteld staat met wat ze bezig houd of hoe men denkt en voelt. Jammer dat het in deze grote wereld te weinig gebeurd.. Het maakt je nu eenmaal kwetsbaar en er zijn helaas genoeg mensen die zich erg vermaken om die kwetsbaarheid te misbruiken.

Wat je zegt, en wat ik al vaker heb aangegeven, ik vind het ontzettend mooi dat men zich hier durft te laten gaan. Het kleine beetje bescherming van het "onbekend"zijn speelt er ook een rol bij. Maaaaar,.. je ziet dat we door al die maanden steeds ietsjes meer naar elkaar zijn gegroeit, en dat is toch wel apart..

Maar je ziet ook;  ieder "huisje" heeft zijn kruisje..

Fijn dat we hier elkaar hebben!!    

Esmé mv Kay

Hallo,

Wil gewoon even zeggen dat ik het helemaal met Esmé eens ben! Ik heb het best druk dus ben er niet heel vaak maar er wordt altijd lief gereageerd op mijn berichtjes en jullie zijn altijd van de party voor tips en een luisterend oor!

Meiden, jullie zijn geweldig!

Liefs Fennie en Jente

Hoi hoi,

Ik sluit me er  ook helemaal bij aan.Toen ik zwanger was van Tess heb ik geen zwangerschapsgym gedaan,dat kon ik toen niet aan door de gebeurtenissen met ons eerste kindje.Ik heb daar dus helemaal geen "vriendinnen"of "kennissen" aan over gehouden en ik zie dit dus eigenlijk zo'n beetje als mijn clubbie waar ik alles kwijt kan en echt heel echt...ik ben zo blij dat ik jullie heb!!

Liefs Kitty.

ja het is inderdaad erg fijn dat je hier op elk moment van de dag je verhaal kwijt kunt. Zowel leuke als minder leuke dingen kun je delen. Laten we er met zijn allen zuinig op zijn.

Liefs sandra

Ik ben ook blij dat ik jullie "heb". Dat heb ik ook al regelmatig gezegd!! Ik zie ook zo naar de forum-dag uit in september!!

Jullie zijn schatten!!

Groetjes, Marieke en Lyanne

Hoi allemaal,

Ook al heb ik jullie nog nooit gezien, ik ben zooo blij dat ik jullie heb! Ben het echt helemaal met je eens Esmee. Elke keer is het forum weer even ' thuiskomen'. Zeker ook in deze tijd!

Groetjes Hanneke

Ja hoor, ik zit weer te janken hier!  
Muts die ik ben!
Ik heb dat nog steeds heel erg, zullen de hormonen wel zijn, maar ik wordt heel snel emotioneel.
Maar je hebt dus helemaal gelijk Esmé! En jij kan de dingen ook altijd zo mooi onder woorden brengen!

Dikke kus voor jullie allemaal van Cissy en Fabio

wil er niks aan toevoegen maar ik wil wel laten weten dat ik ook zo voel en zie..

xxx renske

Terug
Bovenaan