Fijn dat we elkaar "hier" hebben.. (trots!!)

Yep, same here (ondanks dat ik nog niet zolang over dit forum zwerf)

Ik kan alleen maar zeggen DITO! Jullie zijn top, zeker nu ik hier op een vreemde plek woon, is een beetje steun en een lach en een traan zo welkom!

Dikke kus Nanda en Tess

Ik ben het absoluut hier mee eens!

Ik ken jullie eigenlijk niet maar toch ook weer wel. Ik heb jullie misschien al wel meer verteld en laten zien dan mensen in mijn eigen omgeving!
Misschien is het de veiligheid die ik voel hier op dit forum.
Dat hebben we maar mooi met zijn alle geflikt!!!!!!!

Soms ben ik wel eens nieuwsgierig naar jullie om jullie ook in het eggie te ontmoeten, maar aan de andere kant houdt iets me tegen. Het anonieme en onbekende geeft me (wat ik al zei) ook wel weer een veilig gevoel.
Maar ik moet toe geven dat als ik bijvoorbeeld gisteren in Scheveningen ben ik toch kijk of ik de friettent van Cissy zie. haha niet gevonden overigens...

Maar keep up te goeed work meiden. Ik heb er veel aan en hoop er in de toekomst ook veel aan te zullen hebben.
Van mij zullen jullie nog veel 'last' hebben, hihi.

Jeske mv Ilse

Wat een stelletje kwijle-ballen zeg!
Haha,
Maar ik ben het er mee eens hoor.
Mensen die ik zeg dat ik meeklets op zo'n baby-forum, die kijken me echt aan van: "jij?"
Ik ben namelijk meer van de no-nonsens. Ik hou ook helemaal niet van zwangerschaps-clubjes waar men over zeurtjes-pijntjes-plopjes enzo praat. Vrouwen-bijeenkomsten krijg ik echt de kriebels van....
Maar ja, ik voel me hier best wel op m'n gemak. Beetje anoniem, beetje bekend. En ik vind iedereen lief hier. Ieder op z'n eigen manier, maar er zit geen kwaad in. Dat geloof ik gewoon niet.

Zo, uitgekwijld!
Nou, nog eentje dan:

Liefs Nelleke

Ook ik vind het super dat we lief en leed met elkaar kunnen delen.
Ik schrijf dan wel niet zo heel veel maar ik lees wel een boel mee en het doet me goed dat wij vrouwen met onze kids steun aan elkaar hebben.

Ik heb wel eens in andere clubjes gezeten op andere fora en daar draaide het altijd uit op ruzie, omdat je nu eenmaal niet het zelfde bent maar dat moet je dan wel kunnen accepteren als het een keer niet met elkaar eens bent.
En ik ben blij dat dat hier wel kan!

Ga zo door meiden!!!

liefs jen

hoi hoi

nou idd ik merk dat ik het ook heel prettig vind om hier mijn mening te delen advies te vragen of mijn hart te luchten en anderen weer te helpen of gewoon lekker te kletsen.

doordat je redelijk anoniem bent, durf ik meer te vertellen dan dat ikzo in het openbaar zou doen.

erg fijn....

lief tobi

Helemaal mee eens
ik vind dit forum ook erg fijn
vooral omdat we allemaal kindjes hebben in dezelfde leeftijd dus je maakt veel leuke en herkenbare dingen mee ( ook wel es iets minder leuke natuurlijk)
ik merk in de thuissituatie en mijn omgeving dat mensen vaak zoiets hebben.... ja maar je werkt ja op een kinderdagverblijf dan weet je dat toch wel?????????
nou als het om je eigen gaat, wat kun je dan soms verdikkie onzeker zijn over dingen..
bedankt allemaal en we gaan zo door !!!!!
liefs sandra

Niets aan toe te voegen.
Het is gezellie en gezellie oh ja en ook nog gezellie

Pauline

Terug
Bovenaan