Fijne baas!

A

Anoniem

Guest
Dat heb ik weer.

Ik heb 2 keer een jaarcontract gehad. En in maart loopt mijn tweede jaarcontract af. Voordat ik mijn baas heb medegedeeld dat ik zwanger was heb ik gevraagd of hij voornemens was mijn contract te verlengen. Ja hoor geen probleem.

4 weken later heb ik hem verteld dat ik zwanger was.Tjeemig wat was dat leuk voor mij! vrijdag heb ik mijn functioneringsgesprek gehad. Hij was  tevreden. Maar hij wist nog niet wat hij met mijn contract deed! Ja hij moest voor vervanging zoeken en het kostte hem   geld.

Hij ging eens goed overleggen en komt dus volgende week bij me terug!

Wat een eikel he. Iets wat ik nu niet kan gebruiken. Leuke zwangerschap krijg ik op deze manier! Baal echt van die kerel temeer omdat ik nou geen kant uit kan.

nog nooit heb ik mij zo gediscrimineerd gevoeld!

Ben een beetje frustie, mag nu lekker spartelen een weekje!

Groetjes
Talke
18 weken en 1 dag.

Gek he, hoe sommige bazen kunnen reageren. Maar het klinkt alsof hij/zij helemaal niet goed weet hoe het verder in elkaar steekt, want naar wat ik weet zit het bij vervanging ivm zwangerschap anders dan normaal en kost dat de baas niet zoveel geld.
Ik hoop voor je dat je baas bijtrekt en beseft dat het maar tijdelijk is.
Sterkte.
Groetjes V.

Hai

Ik heb ergens gelezen dat de bazen het moeten aangeven bij het uwv volgens mij en hun krijgen een vergoeding van ze om een evrvanging te zoeken voor jou.

Succes

Kijk anders op FNV of vraag het na!

Succes

Hee meiden

Ja ik heb met het UWV gebeld en het kost hem inderdaad niets.
Waarom hij heeft besloten het mij lastig te maken weet ik ook niet
hoeft hij me geen loonsverhoging te geven

of komt hij eronder uit om me een vast contract te geven.

Ben blij hoe dan ook als deze week om is, kan hier niet zo goed mee omgaan. En dat is zeker niet goed voor mijn kindje.

Groetjes
talke

Hoi,

Ik zou eens haarfijn aan je baas uitleggen hoe het werkt! Wat denkt hij wel niet. Staat de beoordeling op papier? Als dat zo is kun je natuurlijk ook nog via je rechtsbijstandsverzekering (als je die hebt) de boel aanvechten. Maar ik zou er in ieder geval iets van zeggen. Desnoods ziek melden, en het via de bedrijfsarts spelen.

Succes, en ik hoop dat het allemaal met een sisser af loopt.
Groetjes, Cathy

heerlijk he dat soort bazen!

Die van mij flikte het ook, ook bij mij leek het erop dat ik na een 1e half jaar kon blijven maar toen ik helemaal blij vertelde dat ik zwanger was kreeg hij de kriebels en gaf me toch geen nieuw contract (reden lag in mijn commerciele vaardigheden   jaja) en daar stond ik met goed 4 maanden op straat.

Heb tussen door een baantje gevonden om 3 maanden te overbruggen en nu zit ik dus zonder werk in de WW thuis, maar goed nog 7 weken en dan is mijn uk er, ik ga me voorlopig over werk even geen zorgen maken eerst maar eens genieten en dan zien we wel verder.

Als het zo'n eikel van een baas is heb ik toch geen zin om daar te blijven werken.

succes met alles

gr
mirinda

hoi,

jee wat een vervelende situatie zeg

maar mondelingen afspraken tellen ook he

ookal is het vaak moeilijk om aan te tonen maar toch
het is het proberen misschien waard

heel veel succes verder

groetjes moekje

Ik ga inderdaad eens bij de rechtsbijstandsverzekering de gangen eens na. Dit is gewoon te gek voor woorden.

De beoordeling (tevredenheid) staat nog niet op papier, zou hij wel doen. Dus wellicht kan ik daar iets mee nog.

Tussendoor dat ik dit berichtje ben aan het typen heb ik met de rechtsbijstand gebeld het zou moeilijk worden hij mag dit zo maar. Geweldig.

Ik kan geen baantje voor tussendoor zoeken mijn contract loopt tot maart en in mei zou ik met zwangerschapsverlof gaan.

och ja moet maar afwachten. Ik ben zo boos op die kerel maar dat helpt natuurlijk niet.

groetjes
talke

Terug
Bovenaan