Filmpje kerstsolo Nelleke

Zoals sommigen meegekregen hebben, had ik wat te zingen afgelopen kerst. En ik had beloofd wat beeldmateriaal te plaatsen, dus bij deze.
Het is live hè, en er is niet meer gemixed of gecorrigeerd, dus af en toe ...
Maar goed, je wil madonna ook niet live horen, haha.
Het staat op beeldmateriaal wat 3 kwartier duurt, maar het zijn maar de eerste  4 minuten ofzo hoor. (en de laatste 2)
Nou, enjoy!

Kerstnacht 2007

Liefs Nelleke

Pff nu ben ik de hele dag al niet zo lekker en heb het steeds koud.
Maar ik draaide het filmpje en heb echt koude rillingen, krijg er gewoon tranen van in mijn ogen.

WOUW!!!! Wat ongelooflijk mooi!

Ik ben zelf niet gelovig en ga niet naar een kerk, tja als er een familielid van mn vader overleden is, is er een kerkdienst. Maar als ik dit zo hoor denk ik dat ik eens met mn schoonouders mee moet naar de kerk met kerst oa.

Nogmaals heel mooi!!!!

Bert kwam net onder de douche uit dus meteen even je filmpje gedraaid.

Zelfs Bert heeft geen valse toon gehoord en hij is wel een muziek(kenner) haha liefhebber, tja hoe zullen we hem noemen

Erg mooi vond hij het

Hoi   Nelleke

Nou ik hoor jou liever 'Live" dan Madonna hoor.
Volgens mij heb je het hartstikke goed gedaan!
Prachtig en ook complimenten voor je mannelijke zanggenoot. Mooie stem!
En een prachtig lied!
Erg leuk om dit met ons te delen.
Dit is wel een veel mooier iets dan hier in de kerk....
groetjes Pascal

WAUW!!!!

Nelleke, wat heb jij een mooie stem zeg! Ik heb een héél klein beetje verstand van zanggeluid, maar wat zing jij mooi in het Nederlands zeg! Dat hoor je niet zo vaak eigenlijk... En de tekst, die doet het hem ook hoor. Kreeg helemaal dat ouderwetse kerstgevoel waar (jijzelf?) of iemand het over had! En net als demama hierboven: je "partner" zingt ook erg mooi!

Kus, Marieke

PS: Je ziet er ook super uit....

WAUW WAUW WAUW!

Was vorige keer al helemaal weg van je filmpje en nu weer, prachtig! Echt meid je hebt een onwijs mooie stem en het lied was geweldig. Kippevel.

geniet ervan.

Liefs  Nanda  

Wauw! We hebben een ster in ons midden!!
Erg mooi Nelleke! Ik heb met de tekst niet zo veel, maar zoals jij (jullie) het zingt (zingen) bezorgt het hier zeker kippevel!!

Ellen mv Julian

Terug
Bovenaan