Filmpje kerstsolo Nelleke

Bedankt allemaal voor de lieve reacties! Doet me goed.

@Pauline: moet je doen, zouden je schoonouders vast erg leuk vinden!
@Esmé: goeie ruil! Hoop wel dat 'm'n stembanden dan ook weer aangroeien.
@Susan:  te veel eer hoor!
@Dani: applaus mag wel hoor in de kerk. Maar het leek ons niet zo'n mooie overgang naar de preek. Die zou doorborduren op de tekst van het lied. En daarbij gaat het niet om de 'artiesten' die er staan, maar om de tekst en het doel van het lied....

Die jongen met wie ik het zing is inderdaad een groot talent! Alles wat hij zingt komt mooi z'n strot uit! Het lijkt wel of hij niet vals kan zingen. En het leuke is.. het is nog een goeie gast ook! Geen kapsones enzo. Topkerel.

Thanx voor de complimentjes over m'n uiterlijk. Het kan beter, maar ik ben eigenlijk best tevreden zo. Ben nooit barbie-slank geweest en heb niet de illusie dat mijn lijf daar alsnog aan mee gaat werken. Hoeft ook niet.

En geloof het of niet: ik heb meegedaan aan idols. haha. doos! Samen met m'n zusje (ook zangeres). Maar we kwamen niet eens door de voor-jury, haha.

En volgend jaar weer? We hebben nog meer talenten rondlopen in de kerk, en die vinden het allemaal net zo leuk als ik, dus de kans is groot dat er volgend jaar iemand anders staat. Maar er wordt eerst besloten welk lied er gezongen gaat worden, en dan kijken we welke stem daar het beste bij past...dus je weet maar nooit. En soms zijn er meerdere solo's te verdelen. Dit jaar ook, maar daar heb ik geen beeldmateriaal van. Dus dat kan ik niet laten horen.

Nou, nogmaals erg bedankt voor de lieve reacties!
Liefs Nelleke

Hoi Nelleke, de rode kleur moet aangeven wat de kleur van mijn hart is...!!! Liep helemaal vol, wat heerlijk kan jij zingen zeg!!!
Jullie vormen een heel knap zangduo, enne(ook niet vervelend om naar hem te kijken ,lekker bekkie hoor mmmm) een verborgen talent???!!!

Voor kerst ben ik wat zoekende. Ik geloof ook niet in god maar heb wel mijn eigen (wijsheden) geloof. Toch zit ik eraan te denken om met de meisjes met kerst wel stil te gaan staan bij de kerk en zijn/haar rol. Voornamelijk omdat ik denk dat de kinderen daar een ruimere geest van zullen krijgen en kunnen open staan voor ieders ideeën en geloof..
maar dit is even terzijde.

Heerlijk filmpje om naar te luisteren en te kijken, nogmaals prachtig gezongen!!

Liefs Renske

Ik hoor hier eigelijk niet(zit bij najaar 2006)  maar ik moet toch echt even reageren hoor!Wat onwijs mooi zeg!Echt heel mooi gezongen!Ook de complimenten voor je zang partner.Enne ik heb ook  helemaal niks vals gehoord hoor.Ook ik zat met kippevel op me armen.Door jouw stem en de stem van je zang partner  en door de tekst!Goed gedaan!

liefs

Wauw Nelleke, echt super mooi! Je hebt een hele mooie stem!
Ik heb zelf jaren gezongen en ik mis het ontzettend, en als ik jou dan zo zie en hoor gaat het wel weer kriebelen...
Ik heb er echt van genoten! En inderdaad ook complimenten voor je zangpartner, want hij heeft ook een hele mooie en warme stem.

Groetjes,
Myrna mv Isis

Ben er helemaal stil en ontroerd van,wat heb je een geweldige mooie stem.Wat een gave!Ik laat het filmpje ook aan iedereen horen en zien die hier binnenkomt,ik ben gewoon trots op ons forumtalent.
Liefs Kitty en Tess

Terug
Bovenaan