Filmpje staat er ook op

Hallo Ilona,

Leuk zeg dat filmpje. Ik wil die ook.......  Zou je dat filmpje kunnen opsturen naar mijn via mail? Mijn adres is: mijn inlognaam hier met hotmail erachter.

Groetjes,

Annemiek

Ik zal het vanavond meteen doen, dat filmpje staat op de computer van mijn vader en ik heb alleen maar webmail en kan zulke grote mailtjes nooit versturen, dus je krijgt het dan wel, maar van een adres wat je niet zal herkennen (Fam. Wijma). Dan weet je dat (straks denk je van die ken ik niet, weg ermee, dat doe ik nl altijd)

Groetjes Ilona

Hoi hoi,

Geweldig. Dank je wel hoor. En ik bekijk toch altijd eerst de eigenschappen en inhoud van een mail voordat ik deze open. Dus ik weer al wat er in staat voordat ik de mail open heb. Wel zo handig.
Ik moet trouwens wel lachen om de rest van het forum. Het is voordurend over meetingen. We hebben wat in gang gezet zo.
Ik wil ook gaan uitvogelen of ik het voor elkaar kan krijgen om een keer een echte grote meeting op te zetten. Misschien dat het zelfs mogelijk is om dingen te laten sponseren.
Stel je voor: een grote ruimte (echt groot) met springkussen en zo voor grotere kids die meekomen, leuke stands met spulletjes voor kids en hun ouders. Maar dit alles is nog in "brainstorm"fase. Maar zoiets moet te organiseren zijn. Maar voorlopig ff niets. Het hoeft van mij ook niet iedere maand. We hebben onze handen vol genoeg met die kleine koters.
Ro heeft het ook naar zijn zin gehad en die is zeker de volgende keer ook van de partij.

Groetjes van uit Eindhoven,

Annemiek

Terug
Bovenaan