Filmpje staat er ook op

Dat lijkt me wel wat in een grote ruimte of zo, ik heb al zitten denken of ik iets weet hier in de buurt. Maar ik denk lekker verder en als een ander een idee heeft, is het ook prima. Dit is wel redelijk in het midden van het land, dus het kan hier ook nog in de buurt. Ach... we hebben nog tijd genoeg, ik ben zeker niet van plan om binnen een maand of drie weer naar een meeting te gaan. (Ik ben er toch een week voor bij m'n mannetje weg.) Fijn dat Ro het ook naar zijn zin had, misschien krijg ik Mattijs ook wel een keer mee als we vervanging kunnen vinden.

Groetjes Ilona

Hallo Ilona,

Ik heb het filmpje bekeken, hartstikke leuk!! Ziet er echt gezellig uit. Heb de rest ook maar meteen even bekeken, ben altijd nieuwschierig en Emma is meteen maar even een vriendinnetje geworden.....

Groetjes Monique
PS: Leuke site....moet toch ook maar eens gaan kijken of ik dat ook kan.

Hahaha, tja, Esther staat inderdaad maar op één foto! We waren vroeg en Esther is nog zo'n 3 kwartier gezellig geweest. Tegen de tijd de meeste anderen kwamen, werd Esther moe maar weigerde ze te gaan slapen in haar wagen. Dus heeft ze alle verhalen eer aan gedaan een eerst een uur liggen brullen. Toen is haar papa met haar gaan wandelen en uiteindelijk viel ze uitgeput in slaap. En toen alle kindjes op het kleed lagen, heeft zij liggen pitten. Toen iedereen weer weg ging, werd ze weer wakker en was ze nog even heel gezellig, haha. Ze heeft de drukte dus omzeild. Wel jammer, hoor!

Ja, Esther was inderdaad er niet bij op het kleed. Helaas zijn we er ook niet aan toe gekomen om een foto van Esther en Laura te maken. Toen Esther weer wakker werd, was Laura namelijk niet meer te genieten. Die was namelijk van 8.00 uur tot 14.30 uur wakker en vrolijk geweest.

Wat ik trouwens ook een erg leuke foto vond was die van David met Laura. Laura staat trouwens op een hele hoop foto's. Alsof ik de hele tijd Laura voor de fototoestellen heb neergelegd, hihi.

Groetjes Ilona

Terug
Bovenaan