financieel

Ik heb ook de kinderkamer via Marktpl kunnen kopen..nog een leuke link is voor de mensen in het midden van het land gebruiktebabykamers.nl..Ik ben daat via MP beland, je kan er goed afdingen ook nog!
De wagen had ik wel nieuw maar een stuk goedkoper door de rentepunten die ik had gespaard bij de bank (ING)..Tja en ik heb maa een paar nieuwe hydrofyl luiers in de kast liggen, de rest allemaal gekregen, dat was mazzel.
Tja en ja kan allemaal leuke dure gekleure rompers kopen, maar de normale witte katoenen die kan je lekker heet wassen...
Tja je kan het nieuwste model van maxicosi willen, maar wij hadden een overjarig model, veel goedkoper.
Je kan het net zo gek maken als je zelf wil..

hoi dames,

ook wij hebben (zie boven) een 2e hands kinderwagen gekocht. maar dat zou ik achteraf ook niet meer doen (tenzij hij nog geen jaar oud is) dit omdat ook de veiligheidsnormen veranderen. dus daar zal ik wel goed op letten

Hoi,

Het ligt idd een beetje aan je zelf en wat je nodig hebt, heb je alleen een bedje/comode nodig of ook een kast, ook kinderwagens zit veel prijsverschil in, wij twijfelde bij de 2e tussen nog een keer een quinny (1e kapot) of een topmark, uiteindelijk heb ik de laatste gekozen dat scheelde meer dan 500e, nog blij mee, krijg nu de 4e en is nog als nieuw.
Kijk ook van te voren goed wat je nodig denkt te hebben, sommige dingen zijn voor jou misschien helemaal niet nodig, ook hangt het af of je de borst of fles gaat geven, alleen met bv heb ik 100de euro´s bespaard in aanschaf/+babyvoeding!
Succes ermee Gr MJ

Om trouwens antwoord te geven op je vraag,,haha
Voor 2000 kun je een complete babyuitzet kopen.
Misschien een idee, ga met je lijstje wat je denk nodig te hebben naar een babywinkel, kijk wat je leuk vind en schrijf de prijs even op je lijstje, zo kun je kijken wat je ong kwijt bent, of welke spullen je eventueel iets goedkopers moet nemen.

Gr MJ

Terug
Bovenaan