A
Anoniem
Guest
Ben nu toch begonnen af en toe dingen te gaan wassen, het ligt al een paar jaar in de kast. Maar nu zie ik dat ik maar 3 flanelle luiers heb, terwijl op het lijst staat dat je er 6 "moet" hebben, ik kan me niet herinneren dat ik ze weggegooid heb, dus ik heb er nooit 6 gehad en dus ook niet gebruikt. Heb wel een hele lading hydrofiel luiers, en dat zijn volgens mijn herinnering ook de enige die ik gebruikt heb. Maar mijn geheugen is net een zeef de laatste tijd, dus klopt dat ook? Hoeveel hebben jullie van alles?
En als ik dan toch bezig ben met de was enzo, gaan jullie ook weer alles strijken? ik heb dat bij de eerste wel gedaan, ook de luiers, maar dat was eenmalig. Vraag me eigenlijk af of het nodig is, het is in de droger geweest, dus lekker zacht, wat voor meerwaarde heeft dat strijken nou?
groetjes,
lia
En als ik dan toch bezig ben met de was enzo, gaan jullie ook weer alles strijken? ik heb dat bij de eerste wel gedaan, ook de luiers, maar dat was eenmalig. Vraag me eigenlijk af of het nodig is, het is in de droger geweest, dus lekker zacht, wat voor meerwaarde heeft dat strijken nou?
groetjes,
lia