flanelle luiers hydrofiel luiers aan de moeders van 1 kind of meer

Je kunt er ook altijd een paar bij halen als je extra wilt....

Bedankt allemaal, ik kon me ook al niet meer voorstellen waar ik die flanelle luiers voor gebruikte, gebruikte inderdaad overal de hydrofiele luiers voor. Ik ga ze straks maar strijken.

Ik gebruik ook gewoon de oude van 3 jaar geleden, heb er wel een paar nieuwe bijgekocht, bij de hema, omdat ze leuke kleurtje hadden, en mijn oude nog gewoon allemaal wit zijn. maar met die oude is niks mis mee.

groetjes,
Lia

Ik gebruik ze inderdaad ook overal voor zoals Hilma hieronder beschreef.

Hilma, inderdaad, misschien haal ik nog wat extra en de versleten (vlekken...) gooi ik weg!

Liefs,
Rosanne

hoi hoi,

De flanelenluiers zijn bij de eerste maar weinig gebruikt. Ik heb ze nu gewassen  en misschien gebruiken we ze nu wat meer. Je weet maar nooit.
De hydrofielenluiers gebruik ik nog dagelijks voor het afdrogen van mijn zoontje (nu 21 maanden) ze zijn wat dunner dan gewone handdoeken en je kan beter tusssen de vetplooitjes.

Strijken doe ik ze altijd wel, drogen ze lekker af en ligt het ook wat beter in de kast. En ik vind ook als je ze niet strijkt dat ze dan zo inelkaar gaan zitten.

groetjes ida

Ik kan me helemaal niet herinneren dat je flanelle luiers in huis moest hebben. Die heb ik dan ook niet. Heb alleen hydrofiel luiers gebruikt. Gebruik gewoon de oude van 2 jaar terug en koop er wat nieuwe bij. Ik gebruiks ze namelijk nogsteeds regelmatig voor mijn zoontje van 2.

hoi

Ik heb een stuk of 6/8 luiers,puur voor het afdrogen na badje,en ik heb het nu de 1e keer wel gestreken hoor maar dat doe ik normaal ook niet zulke dingen.is niet echt mijn hobby strijken en als je ze uit de droger haalt zijn ze lekker zacht idd. gr wendy

quote: wendolientje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-10-2007 19:21:48'));

hoi

Ik heb een stuk of 6/8 luiers,puur voor het afdrogen na badje,en ik heb het nu de 1e keer wel gestreken hoor maar dat doe ik normaal ook niet zulke dingen.is niet echt mijn hobby strijken en als je ze uit de droger haalt zijn ze lekker zacht idd. gr wendy

sorry verkeerd gelezen ik heb alleen hydrofiele luiers.

Terug
Bovenaan