flanellen luiers

Hoi dames,
Op mijn uitzetlijst voor de kleine staat ook dat je flanellen luiers moet aanschaffen. Ik vroeg me af waar je die voor gebruikt...
Weten jullie dit?
 
Inderdaad het afdrogen van de baby maar ook als spuugdoek zijn ze erg handig, en onder het hoofdje van de baby in het bedje.
Drogen beter dan een handdoek en zijn zachter voor het huidje..
Let op je hebt er wel een stuk of 12 nodig he!!!
groetjes
Winx
 
voor het afdrogen van de baby gebruik je hydrofiele luiers...

Ik zag het ook staan en dit is mijn 2e zwangerschap, had het bij de eerste niet ...Maar flanellen omslagluiers dat is het om de baby warm te houden..
 
De flanellen luiers zijn hier alleen gebruikt bij de thuisbevalling om de baby warm te houden. Verder nooit gebruikt.
 
Ik heb ze bij mijn eerste aangeschaft maar ze liggen nu nummer drie ruim 2 jaar is nog steeds ongebruikt in de kast. Geen idee waarvoor je ze gebruiken kan. Voor afdrogen gebruik je hydrofiel luiers. Overigens, mijn 2e is thuis geboren, en daarvoor zijn ze ook niet gebruikt.
 
Ik heb ze nooit aangeschaft, en bij de 1ste ook nooit gemist. Bij ons aankomend kindje ga ik ze ook echt niet aanschaffen. Net als wel meer dingen op de uitsetlijst. De waskom bijv, en het zeepbakje en navelbandje! Allemaal ongebuikt in de kast.
 
Terug
Bovenaan