flauwtes

Ach meid... Ik denk dat er nog zoveel vrouwen zijn die zich voorgenomen hadden om niet te klagen! Zo ook ik! Maar wat moet je op een gegeven moment? Zwanger zijn is niet voor iedereen even leuk! De een heeft nergens last van en de ander heeft alle klachten!

Na 3 miskramen ben ik erg blij dat het nu allemaal wel goed gaat... Maar de rugpijn, de bekkenpijn de hoofdpijn (die nu gelukkig over is) de flauwtes ( die nu ook weg zijn) de aambeien, de veranderende eetlusten, de moeheid en toch niet kunnen slapen...

Dat is toch ook niet leuk??

Het enige wat me sterk houd is het idee aan het kleine wonder aan het einde van de 40 weken.. het is gewoon even doorbijten en af en toe even flink balen en klagen. Zwanger zijn is niet altijd leuk en makkelijk en het is een aanslag op je lichaam!

Liefs en sterkte!
 
Herkenbaar - die flauwtes. Bij mij is het wel overgegaan gelukkig.
Bij mij was mijn bloeddruk erg laag en is er op ijzer gecontroleerd maar dit was goed gelukkig.
Misschien dat zwangerschapsvitamines met ijzer en af en toe zoute dingen eten een uitkomst is. De eerste tijd is inderdaad niet altijd leuk. Je wil eigenlijk niet klagen maar doet dit toch. Er komt ook een tijd dat je je beter gaat voelen - en er komt een tijd dat je je baby in je armen houd. Heel veel succes en zorg goed voor jezelf
 
Terug
Bovenaan