Fles-dilemma.

Thomas vraagt zelf om zijn fles... In ieder geval krijgt hij hem 's avonds bij het naar bed gaan. Heerlijk vind ie dat, hoort voor hem ook echt bij zijn naar bed gaan ritueel... En af en toe ook 's morgens hoor. Wel normale melk, iets warm. Maar volgens mij wil ie dat meer omdat Nina er ook gretig op los lurkt, hahaha!
Als jij het prima vind en er geen probleem mee hebt, gewoon lekker geven die fles! doen wij ook, hahahah!

Liefs, marieke

En ook hier gaat nog steeds de melk in de fles. Wel koud, maar toch nog even lekker zo na het brood eten.
Als de spenen ècht af zijn, schakelen we over. Hij krijgt het namelijk alleen thuis zo. Bij de oppas en als we ergens anders zijn, drinkt Tygo alles uit een gewone beker.

Kan geen kwaad volgens mij. Gewoon een verwen-momentje.

Groetjes happyM.

Zo zie je maar weer, dat je niet de enige bent. Als het Cb dit
leest, whaha... mij vroegen ze er zeker een jaar geleden al naar en
toen ben ik het maar gaan afbouwen, die fles. Maar wat maakt het uit
joh, één flesje? Stijn heeft nu wel vlagen dat ie er om vraagt... meestal nadat ie ziek is geweest en ik uit gemak er maar weer eens een fles bij haal (domdom). Er zijn ook tuitbekers met een zachte tuut, misschien als tussenstap. Komt wel goed!

Fijn! die reacties, prettig om te lezen hoe anderen het doen.
We houden de fles er nog maar even in, voor het vocht dan want gemakkelijk vind ik het niet omdat ons prinsesje dan ook op schoot wil liggen!!!
Wel knus natuurlijk maar het is nogal eens rennen en vliegen om de meiden en mezelf  's morgens klaar voor school, psz en werk te krijgen.
Ik ga wel proberen of de melk bij de middagboterham uit een beker op gaat of dat Linde in ieder geval zelf de fles leegdrinkt ( gewoon zittend aan tafel).
Ik ben benieuwd!!!

groetjes Daniëlle

Terug
Bovenaan