<p><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Hallo!</span> <span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Ik wil toch mijn vraag hier eens voorleggen. Zijn er dames die vanaf het begin fles en borstvoeding hebben gecombineerd? </span> <span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Vanwege een traumatische start en nasleep van mijn vorige bevalling (dit duurde bijna een jaar) raad zowel de verloskundige, gynaecoloog en psycholoog mij nu flesvoeding aan.</span> <span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Bij mijn eerste heb ik 5 dagen borstvoeding mogen geven en omdat dit ons laatste kindje is ben ik zo bang dat ik spijt krijg als ik geen borstvoeding geef.</span> <span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Ik zit sta deze zwangerschap echter onder begeleiding in het ziekenhuis en het wordt een keizersnede. Om mij er fysiek en mentaal zo goed mogelijk doorheen te helpen is iedereen (ook partner) geen voorstander van borstvoeding. </span> De focus ligt dus sterk op mentaal en fysiek welzijn na de bevalling voor mij en de baby en borstvoeding zou hierbij natuurlijk heel veel vragen. Ik ben benieuwd of mensen haalbare manieren zien of dat in dit geval flesvoeding toch het beste zou zijn. bedankt in ieder geval! </p>