Fles en borstvoeding combineren vanaf het begin?

Zeker even lactatiekundige bellen. En je kraamzorg kan je vast ook helpen. Ik kan me best voorstellen dat een combi kan, maar volgens mij moet je wel eerst zorgen dat de melkproductie goed op gang is (anders heb je kans dat je bv niet lukt). En dat kan niet als je niet eerst zelf alle voedingen geeft denk ik. Daarom zou ik bellen voor advies, vooral omdat je het erg graag lijkt te willen. Niet doen uit schuldgevoel hoor, babys groeien ook geweldig op kv.

Bedankt allemaal voor de reacties! Lactatiekundige ga ik eens informeren. 

Fijn om jullie verhalen te lezen!

Succes! Ik heb met lactatiekundigen wel de ervaring dat ze borstvoeding bijna heilig vinden en altijd mogelijkheden zien. Bij de eerste heb ik hierdoor zeker de 1e 3 maanden amper kunnen genieten. Ik kreeg borstontsteking en moest volgens de lactatiekundige gewoon doorzetten. Uiteindelijk na 9 weken gestopt met borstvoeding en wat was dat een opluchting. Daarna ook van de borstontsteking af en onze dochter was met de kunstvoeding veel rustiger. We hebben wel even gezocht naar de juiste voeding.

Succes! Ik heb met lactatiekundigen wel de ervaring dat ze borstvoeding bijna heilig vinden en altijd mogelijkheden zien. Bij de eerste heb ik hierdoor zeker de 1e 3 maanden amper kunnen genieten. Ik kreeg borstontsteking en moest volgens de lactatiekundige gewoon doorzetten. Uiteindelijk na 9 weken gestopt met borstvoeding en wat was dat een opluchting. Daarna ook van de borstontsteking af en onze dochter was met de kunstvoeding veel rustiger. We hebben wel even gezocht naar de juiste voeding.

Terug
Bovenaan