Fles leeg, dus KWAK! En andere maffe gewoontes. Wie doet er mee?

A

Anoniem

Guest
Doen jullie kleintjes dat nou ook?
Als Stef zijn fles leeg heeft (of als hij even niet meer hoeft) dan gooit hij zonder pardon die fles gewoon naast zich op de grond! Het lijkt soms wel of we hier Flodder heten! hahaha

We proberen hem dus nu te leren "Geef maar aan mama."   En dan "Dank" maar voorlopig lijkt het nog niet al te veel te schelen.... Ben dus gewoon benieuwd of jullie kleintjes dit ook doen.... Of misschien andere gekke dingen

Liefs Annet

Tess gooit tegenwoordig alles op de grond en zegt dan heel schattig "o ow"(of hoe je dat ook schrijft) meestal zegt ze het al voordat ze het laat vallen.

Ook steekt ze haar tong uit en gaat dan blazen (veel lawaai en gesputter) en gaat dan heel hard lachen om zichzelf. Zo schattig

Groetjes sandra

Hiya momma's

Max draait heel resoluut zijn hoofd weg als ie genoeg heeft van de fles (wat nog wel eens resulteert in een squirt melk in zijn oog hahha)
Ook dient er tegenwoordig naar alles gezwaaid te worden, zijn speelgoed, de kat, bloemen, zelfs de vuilnisbak in de keuken wordt enthousiast begroet.
Oh en nieuw is dat ie telkens als er een vliegtuig voorbij komt (wat hier belachelijk veel is, heel new york is een soort van schiphol lijkt het wel) zijn arm in de lucht steekt. zelfs als hij binnen is en het vliegtuig alleen maar kan horen. Mijn man vroeg hem laatst "where's the plane?" en ja hoor...Max wees in de lucht, terwijl er geen vliegtuig was.
En als laatste (lol help ik heb een rare baby!) we proberen hem tweetalig op te voeden, maar het gekke is dat als ie iets doet wat niet mag en ik zeg NEE dan snapt hij het, maar als ik NO zeg begint ie heel hard te lachen.

Ajuus, ilja mv Maximus 30-08-2006

Ik heb ook eens gelezen dat als je je kind tweetalig wil opvoeden dat je ieder echt je eigen taal tegen je kind moet blijven spreken. Dan heeft ie het het snelst door. Waarscijnlijk denkt ie gewoon: No uit jouw mond? Dat ken ik niet!

En Kian draait ook gewoon z'n hoofd weg. En knappe mamma die dan die fles weer in z'n mond krijgt hoor. Als ie niet wil.....nou!
Liefs Nelleke

Grappig hoor. Hup, weg met die fles, haha...

Ik heb volgens mij een hele domme zet gedaan op vakantie: bij gebrek aan speelgoed een waterflesje met steentje gevuld en voila, een rammelaar. Maar sindsdien moet Stijn iedere fles schudden met als gevolg dat de melk door de kamer vliegt...

Mila heeft weer iets nieuws..behalve dan alles op de grond keilen..
brood uit de mond laten vallen...goh leuk en daar kan je dan op het blad van je stoel heerlijk met je vinger in kaaien(gaat zo lekker met leverwordt en smeerkaas)
bah
x piewie

Thom gooit ook graag alles op de grond. Ook smeert hij graag met zijn  stukjes brood  over het blad van de kinderstoel. Vooral met startkoekjes kan hij erg kliederen, dan vind ik koeksmeersel op zijn sokken en achter zijn oren..
Groetjes mv Thom

Yoëll gooit na het eten altijd zn lepel op de grond.
Zn fles duwt hij weg met zn voeten (haha)
En dan krijg je hem er niet meer in, hij knijpt dan in de speen met als gevolg dat de melk over zn gezicht spuit
Als hij dorst heeft gaat hij met zn mond op zn beker hangen hihihi Of terwijl mam hup ik wil drinken, maar zelf vasthouden ho maar. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.

Pauline

Terug
Bovenaan