Fles leeg, dus KWAK! En andere maffe gewoontes. Wie doet er mee?

annique heeft er nu een handje van om alles wat volgens haar in de weg ligt of een speeltje wat ze zat is heel hard weg te schoppen met haar voeten.
als ze bijvoorbeeld op de grond speelt of in de box zit.. en wat dan een erg leuk effect geeft is de strandbal of een ballon haha die schop je niet zo makkelijk de box uit , met het gevolg een zzzeeeeeeeer gefrustreerde annique haha
of het op de grond gooien vanuit de kinderstoel en het dan echt nakijken van "goh jammer zeg, en dan vragend naar papa of mama kijken "please wil je het pakken???????????
en het dan vervolgens 10x herhalen .......... gr#$##@@!&$#
leuk spelletje haha

maar ze is verder wel lief hoor hihi
liefs sandra

oh ja en wat ze ook nog doet
grrr@#@#%$@#%
eten uit haar mond halen erin stoppen eruit halen erin stoppen eruit halen enz
lekker met brood of stukjes uit haar potjes warm eten jakkie
haha
liefs sandra

Hahahaha !! Ik ken  het ook allemaal, en dan in tweevoud maar liefst....

Hoeven ze niet meer? gooi maar op de grond, mama pakt het wel weer als ik hard genoeg ga bleren of huilen.
Willen ze geen eten meer? Duw de lepel maar weg en het eten vliegt in de lucht... mama boos...
Dit speeltje wilde ik NIET mee spelen... dus duw ik het het heel hard weg of gooi ik het weg...

En ga zo maar door. Schijnt allemaal bij de ontwikkeling te horen, dus laat ik het soms maar om er niet helemaal gek van te worden !

Dan ga ik maar goed belonen als ze de beker niet op de grond gooien ofzo, kijken of dat wel werkt (ik hoop het...)  !

Groetjes Marasje

Terug
Bovenaan