Fles niet willen drinken...pijn aan de tandjes??

Zou dat kunnen???
Ze wil namelijk ALTIJD de fles s'avonds, vind ze echt heeerlijk. Maar nu, vanavond, begon ze echt te huilen toen de fles in de mond ging en ze had nog nieteens gedronken..
Wel nog even geprobeerd,maar uiteindelijk van de fles pap gemaakt (krijgt normaal een papfles) en die at ze wel gewoon!
Dacht eerst dat ze misschien pijn aan haar keel had (ze is verkouden) maar ze had nog nieteens gedronken en dan zou ze de pap al helemaal niet kunnen doorslikken...
Zou het zo kunnen zijn, dat de fles pijn doet aan het doorkomende tandje?
Ze heeft nu het eerste puntje door (al een stukje verder als een paar dagen geleden) en ze zit er nu wel de hele dag met haar lip/tong aan.
Anders zou ik echt niet weten waar ze last van zou hebben!??

Hoi,

Dat is zeer goed mogelijk hoor!
De 2e laat meestal ook niet zo lang op zich wachten.
Wat je ook kan proberen is de fles koud te geven, hier heeft het (soms) geholpen.
Als het koel is verdoofd het de pijn ook een beetje.

Succes met de 2e tand!!
groetjes Debby mv B'Elanna

Ben ik toch wel blij dat het dat dus kan zijn! Dacht het wel al hoor, maar je weet het nooit zeker he!
En de fles koud geven is op zich een goede tip, alleen wij geven jbpm in de fles en dat mengt dus net als de melk niet warm is...
Ik heb haar wel even voor de pap wat druppeltjes van vsm gegeven (voor doorkomende tandjes/kiesjes), heb het idee dat dat bij haar ook wel helpt.
Thanks!

Heee, las net ook je berichtje over uitslag. Die arme Luna! Dat meisje heeft het wel even tegenzitten zeg. Hopelijk is het snel over maar toch even een  voor haar en een voor jou.

Kan je waarschijnlijk wel gebruiken aan het einde van de avond!

KT

Hoi,

Klinkt heel bekend. Een maand geleden wilde Tessa 's avonds ook niet eten; krijsen, overstrekken, etc. Ik kreeg de borst er met geen mogelijkheid in. Druppeltjes van VSM gegeven en ze heeft toen de hele nacht geslapen en de volgende morgen was er ineens een tandje.
Nu komen de boventandjes eraan. Hier heeft ze wel iets meer last van.

Groeten, Petra

Nou, ze wil de fles dus nog steeds niet!  Krijg echt niks naar binnen met de fles helaas...pffff...
Ik wist het ook niet meer, dus we (of mijn vriend, ik was al werken)  hebben vanmorgen ipv de fles dunne pap van een lepel gegeven, die at ze redelijk. Vanmiddag maar een fles geprobeerd (omdat ze vanmorgen dus ook al pap had gehad) maar weer niet! Dus weeer een bordje pap. Tussendoor heeft hij diksap geprobeerd maar dat wilde ze ook niet...
Warme hap ging er wel goed in en daarna ipv een danoontje fruit gegeven en dat gaat ook goed.
Ze had vanmiddag al een keer fruit gehad, maar omdat ze nu zo weinig vocht binnen krijgt leek ons dat beter dan een danoontje als toetje toch?!
Vanavond weeer geen fles, dus weeeer (hele dunne) pap gegeven!
Hoop echt dat ze snel weer drinkt, want ze gaat nu ook steeds moeilijker poepen door al die pap (ookal proberen we het zo dun mogelijk te maken..). Maar ja, zo lang het duurd maar wat extra fruit enzo geven, is ook weer vocht he..
Wat een gedoe zeg...
En morgen moet ze weer mee naar het kdv...

jeetje wel heel vervelend he, krijgt ze nog rijstebloem of bambix? want van bambix kunnen ze volgens mij wel iets beter poepen, maar hoop dat het snel weer beter gaat,

groetjes susanne

Erg vervelend zeg en zeker als ze geen dixap ofzo wil.
Ik hoop dat het vandaag beter zal gaan.
Chloë drinkt ook erg slecht de laatste dagen en zoals jullie weten, krijg ik er bij haar ook niks anders in.
Ik denk dat bij haar  de boventanden zitten te zeuren.
En zo is het elke keer wat anders..
Sil

Terug
Bovenaan