Fles niet willen drinken...pijn aan de tandjes??

Hoi 4dec,

Dat meisje van jou heeft er wel heel veel last van, wat zielig. Je kan bij de drogist een middeltje halen (Dentinox?) dat even de pijnlijke plek verdooft. Misschien kan je dat er op doen voor je de fles geeft? Dan kan ze zonder pijn de fles leegdrinken.

Succes en heel veel sterkte,

KT

Susanne, dat was een goeie van die bambix!!!
Ik was een beeetje dom, want normaal krijgt ze gewoon bambix smiddags van een lepel en savonds in haar fles krijgt ze 3 schepjes rijstebloem. Ik dacht: nu ze de fles niet drinkt, geef ik wel pap van rijstebloem, dat verteerd wat sneller en ligt misschien minder zwaar op de maag...ik had dus niet aan het poepen gedacht

Vandaag weer geen 1 fles erin gekregen, nog geen druppel drinkt ze!! Ze is normaal gek op de fles, en als ze hem nu al ziet begint ze al tegen te stribbelen...zooo zielig!
Ik heb haar vanmorgen dus weer (dunne) pap gemaakt, vanmiddag dunne pap en voor het slapen gaan weer dunne pap.....weet het anders ook niet
Probeer wel elke keer weer de fles maar ze wil het echt niet! En nu krijgt ze wel erg veel pap, maar goed. Ze eet het wel en zo krijgt ze toch haar melk/vocht binnen.

We gaan morgen nog eens met haar naar de ha omdat de verkoudheid ook maar niet over gaat en ze weer onder de eczeem zit, dan ga ik meteen langs de apotheek om dat andere spul voor de tandjes eens te halen..misschien werkt dat nog beter.

Hoi!
Let op! Dentinox mag je niet voor het eten geven! (minimaal 2 uur geen voeding.) Wij gebruiken het ook, maar dan als ze naar bed gaat. Wij hadden precies dezelfde problemen als jij en zo helpt het bij ons goed. Inderdaad die laatste fles gaat moeilijker, omdat er dan al zoveel tijd tussen de slaapjes zit.
Groetjes, Ingrid

hey
als ze echt moeite met poepen krijgt van het mindere vocht dan kun je door haar fuit ook een scheutje roosvicee doen! dan poept ze dezelfde dag nog hoor!
ik zit nu in dezelfdde periode als jou! jamie wil ook totaal geen fles alleen maar lepeltjes...

succes ermee

groetjes debbie

Terug
Bovenaan