Fles voor het slapen gaan tot hoe oud?

Onze docher dronk tot ze 17 maand was een flesje melk voor t slpane gaan. Daarna wilde ze zelf niet meer.
Dus ik zou het gewoon doen totdat hij zelf aangeeft dat hij niet meer wil
 
Mijn zoontje is iets meer als 1 jaar en heeft nog 2 flessen. Smorgens rond 7 uur 150 cc gewone half volle melk en s'avonds om half 7 zo iets. Geen bambix er meer bij. 
 
Mijj dochter van 21 maanden drinkt voor het slapen gaan nog 150cc warme halfvolle melk uit een tuitbeker. Vindt ze gewoon lekker, en vanaf 1 jaar ben in overgestapt op gewone melk en geen flesvoeding meer. Want dat vind ik eerlijk gezegd wel een beetje onzin zo na de 1-1.5 jaar.. maargoed, dat moet ieder voor zich weten! 
Bij haar ontbijt en lunch krijgt ze ook gewone halfvolle melk.
Dus je kunt prima 3x op een dag melk blijven geven, maar het hoeft vanaf 1 jaar geen flesvoeding meer te zijn!
 
Mijj dochter van 21 maanden drinkt voor het slapen gaan nog 150cc warme halfvolle melk uit een tuitbeker. Vindt ze gewoon lekker, en vanaf 1 jaar ben in overgestapt op gewone melk en geen flesvoeding meer. Want dat vind ik eerlijk gezegd wel een beetje onzin zo na de 1-1.5 jaar.. maargoed, dat moet ieder voor zich weten! 
Bij haar ontbijt en lunch krijgt ze ook gewone halfvolle melk.
Dus je kunt prima 3x op een dag melk blijven geven, maar het hoeft vanaf 1 jaar geen flesvoeding meer te zijn!
 
Tot 14 maanden ongeveer. Toen had ze echt genoeg aan haar avond eten en toetje. Smorgens krijgt ze nog wel een “fles” opvolgmk met pap (gewone melk lust ze niet) maar dit geef ik nu uit een rietjesbeker. Dat is misschien ook een optie als je de fles wil vervangen maar hij nog niet kan/wil stoppen.
 
Ik zou die pap smorgens natuurlijk met een lepeltje kunnen geven, maar daar ben ik een beetje te lui voor. Ze krijgt het nu in bed en dan kunnen we nog even chillen voor we naar beneden gaan ;)
 
Terug
Bovenaan