Fles warm houden

<p>Wie heeft er een goed idee? Ik kolf voor ik naar mijn werk ga. Een uur later wordt de fles gedronken. Hoe kan ik deze met huis, tuin en keuken materialen het beste warm houden? Ik weet dat er tasjes bestaan maar heb al zoveel gekocht de laatste tijd. Ik zat zelf aan handdoeken te denken maar ik vroeg mij af of er iemand is die een beter idee heeft. </p><p>Bedankt. </p>

Is gewoon buiten de koelkast een optie? Eventueel opwarmen in een pannetje water?
Mijn kindje vond dat heerlijk, hoefde niet per se warm.
En anders misschien in aluminiumfolie wikkelen.

Owja, aluminiumfolie is een goed idee. Koeltasje hebben we helaas niet. 
Opwarmen kan natuurlijk altijd maar hoopte dat juist te voorkomen en als het iets koud is drinkt onze fijnproever het niet ?. 
Bedankt allebei. 

Als je naar huis gaat tussen je bh of broekband doen, of in je zak steken. Je lichaamswarmte zorgt er dan voor dat het weer lekker op temperatuur komt.

Dat had ik laatst gedaan maar manlief werd er niet zo blij van dat ik hem drie kwartier eerder wekte om de flesvwarm te houden toen ik weg moest ?.

Vers afgekolfde melk is max 4 uur houdbaar
op kamertemperatuur. Je zou eens kunnen proberen of je kindje het ook drinkt, zonder dat je het later nog eens opwarmt. Sommige kindjes maakt dit namelijk niet zo uit...

Helaas drinkt ze het dan niet. Ze drinkt sowieso heel slecht uit de fles. Maar als het iets afgekoeld is al helemaal niet. Probeer het juist op temperatuur te houden zodat het, indien nodig, nog opgewarmt kan worden als ze te traag drinkt en het dan niet meer wilt omdat het koud is. 
We hebben een tijdje minder in de fles gedaan met het idee erna meer warm te maken maar soms drinkt ze wel goed en dan dronk ze het tweede deel niet meer. 

Terug
Bovenaan