fles weigeren

Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben met dit probleem. We blijven gewoon volhouden met de fles. Vanavond ga ik voor het eerst een avondje weg en zal ze het dus moeten doen met d'r vader en de fles. Dat hebben we natuurlijk al vaker geprobeerd maar nu ben ik er echt niet. Ik ben benieuwd hoe dat zal gaan.
In ieder gaval bedankt voor alle reacties!!

Wendy.
 
Doorzetten..... wij hadden hetzelfde probleem, Anna is nu ruim vijf maanden en sinds een paar weken gaat het pas goed.
We hebben ook alles geprobeerd dus ik weet wat je doormaakt, ik vond het verschrikkelijk!!!
Uiteindelijk drinkt ze nu uit een dental speen van BIBI, dat is de enige speen die ze pakt.
Echt, ik weet hoe vervelend het is maar je moet gewoon doorzetten. De eerste dagen op het kdv toen ik weer moest gaan werken dronk ze helemaal niet... ik had toen zo de neiging om me ziek te melden oid maar dat heb ik niet gedaan.
Nu wisselt ze moeiteloos tussen borst en fles.
Dus........ er is nog hoop zullen we maar zeggen Je zult wel heel consequent moeten zijn en echt elke dag moeten proberen. Niet helemaal overstuur laten worden, maar gewoon op vaste momenten terug laten komen.
Heeeeeeeel veel succes
Anne
 
Terug
Bovenaan