flesje voor Ilse

Hoi Natalie,

Knap hoor van je dat je nog steeds borstvoeding geeft! Bij mijn eerste heb ik ook de 6 weken doorgeploeterd en toen afgebouwd omdat ik "op" was en vanwege alle problemen bij het voeden. Deze keer weer vol goede moed begonnen, zelfs een cursus gevolgd, maar weer mislukt. Mijn verhaal staat bij de topic, flesje voor ilse, van Lieveklarie. Helaas spelen er nu nog allerlei andere problemen met Tijs waardoor ik niet volop kan genieten, maar wel al meer dan toen ik nog  BV gaf.

Mijn tip: pas op dat je niet te lang door blijft sukkelen. Vorige keer kon ik door alle ellende met de borstvoeding pas gaan genieten van de kleine  toen mijn verlof al bijna voorbij was. Daarom heb ik nu na 2,5 week ploeteren met die BV  al de beslissing genomen om te stoppen.

Succes en ik hoop voor je dat het lukt om door te gaan met de BV!

Groet
Lies

Hi!
Ik krijg nu wat meer slaap en neem ook meer slaap.
Ik vind het zo ongezellig om te gaan liggen overdag, ben graag wakker,
maar heb gemerkt dat alles zoveel makkelijker is als je wat meer bent uitgerust.

We zijn gisteren naar de osteopaat geweest met Mick.
Hij overstrekt veel, gaf eten op en spuugde dat niet uit, heeft last van kramp.
Osteopaat gaf aan dat er veel druk op het stuitje is uitgeoefend en heeft Mick behandeld.
We moeten nog een keertje terugkomen.
Vannacht kwam Mick ineens eerder en is toen twee uur wakker geweest, huilend en benentrekkend, flinke kramp dus.
Dat is even lastig, want ik heb gisteren een melkproduct gebruikt EN we zijn naar de osteopaat geweest.
Echt zo vervelend dat je gewoon niet echt weet wat er is!
Hij is normaal ook zo happy en het is zo zonde om hem veel te zien huilen, vooral voor hem.
Maar goed, ik hoop dat het na de zes weken wat af gaat zakken.

De borstvoeding zelf loopt gewoon goed, hij komt weer minder vaak, ik houd alles bij en we moeten vrijdag voor het eerst naar het cb, kan ik mijn vragen stellen.
Ik vloei wel nog steeds aardig en ben aan de diarree. Volgens mij heb ik ook nog een aambei, al weet ik dat niet zeker, nooit eerder gehad.

Ik heb gelukkig iets langer verlof door de zomervakantie, ga op tijd afbouwen.

Nou dames, good luck maar weer....

Natalie

Vandaag op het CB geweest en ze was tov vorige week donderdag 225gr gegroeit! Super niet, ben best trots dat het zo goed gaat en ik voed nauwelijks bij, omdat ze ook wat snel krampjes krijgt van die flesvoeding. Nou, dankzij de prikken was ze ook erg veel aan het slapen vandaag, zo nog maar even wakker maken voor een voeding en dan hopelijk de hele nacht doorslapen.. wie weet!

groetjes en weltrusten allemaal
een trotse mama van Ilse!

Terug
Bovenaan