Flesje

Drinken er nog kindjes uit een flesje?
Tara drinkt haar melk 's ochtends en 's middags nog uit een flesje, haar water drinkt ze uit een tuitbeker.
Drinken uit een gewone beker lukt haar nog niet zelf zonder knoeien, maar als iemand het voor haar vasthoudt, dan gaat dat goed.

Groetjes,
Shivana

hoi hoi

ryan krijgt s'morgens pap uit een fles en s'middags en 's avonds voor het slapen gaan warme  melk uit een flesje

overdag alles uit een tuitbeker

groetjes moekje

Hoi hoi,

Ben er een aantal weken geleden mee opgehouden. Als straks de baby komt en die een flesje krijgt wordt ze misschien jaloers, dus vandaar dat ik het niet meer doe.

Ben nu ook begonnen met oefenen met een gewone beker. Ik heb er dan eentje met 1 oor eraan en dat gaat hartstikke goed. Bij de boterham geef ik deze en doe er dan een klein beetje in en als het op is en ze wil nog meer doe ik er nog een beetje bij.
Op het kdv zijn ze ook aan het oefenen maar dan zonder oortje en ik heb begrepen dat het best goed gaat.
Tussendoor drinken doe ik in een rietjesbeker of tuitbeker.

oefenen oefenen oefenen zou ik zeggen...

gr. Ilone

hey hallo,
toen jelte ruim 1 was hebben we de flessen weggedaan.
Hij drinkt nu alles uit een grote beker en onderweg (en soms op verjaardagen) drinkt hij uit zn tuitbeker.
Ben niet meer zo van de fles als ze zo groot zijn, maar dat is persoonlijk natuurlijk.

gr. Saskia.

nog wat vergeten:
zou idd goed oefenen en alles met de tuit en als je tijd hebt (aan tafel) oefenen uit een grote beker. Zo hebben wij het in ieder geval gedaan.
Succes,
gr. Saskia.

Hoii

Birgit drinkt overal uit, uit een beker, een drinkpakje, soms nog een tuitbeker, en voor het slapen en in de ochtend de fles.(oja en nog een enkele keer 's nachts uit de borst ;-) )

Die fles is met melk, en de andere keren is er net wat er vooraan staat in de kast :-S bij het eten krijgt ze een beker met 2 oren met drinken (water of sap) dat is dus als ze thuis is 3x per dag.

Op de opvang drinkt ze ook uit de beker, want alle kindjes doen dat bijna, dus ze wil haar tuitbeker niet meer haha!

Ik ben er eigenlijk best wel makkelijk mee, ze weet allemaal hoe het werkt, het gaat er mij vooral om dat ze genoeg drinkt, dat heeft ze een periode niet zo goed gedaan. Ze wil nu vooral wat de andere mensen doen die ook drinken, dus bij visite een beker, en onderweg een tuitbeker..

Evelien

Vera drinkt alleen nog een ochtend fles. gewoon omdat ze anders de melk niet wil.
De rest van de dag drinkt ze zowel uit een gewone beker, een tuitbeker (geen antilek) of een pakje. Maar net waar madam zin in heeft.

Marissa is net na haar eerste verjaardag de fles gaan weigeren. Ze wilde hem echt niet meer. Ik had het zelf wel leuk gevonden als ze nog een papfles zou drinken voor het slapen. Dat had ze van mij heel lang gemogen maar ze wil dus niet en uiteraard is dat ook goed. Ze drinkt nu uit pakjes, haar rietjes beker of uit een gewone beker. De rietjes beker is wel erg makkelijk als we een dag weg gaan.

groetjes Linda

Terug
Bovenaan