Flesje

Hier allang geen flesje meer. Dylano was er met zijn 1jr helemaal vanaf. Ja, heb wel flesjes, maar dan van Sylvan tuurlijk ;-)
Die zit ook nog maar op 3 flessen met zijn 6mnd, dus mss is hij er met zn jaar ook wel vanaf. Ik zou het niet erg vinden iig.

Liefs Deb.

Hoi,
Daniëlle heeft eigenlijk nooit uit een flesje gedronken ivm borstvoeding.
Ze drinkt haar limonade meestal uit een rietjesbeker, ze drinkt ook weleens een pakje drinken en een enkele keer uit een gewone beker, maar dan moet ik haar wel helpen, ze wordt zo enthousiast van een gewone beker dat ze zo een grote slok neemt dat alles over haar heen komt.
Nu ze zo ziek is en niet eet en weinig drink, probeer ik zoveel mogelijk varianten uit zodat ze maar wat drinkt en wat denk je? Limonade uit een (speen) flesje vindt ze nu leuk, zo krijgt ze toch weer wat extra vocht binnen.

Groetjes van Sonja

Mika drinkt zijn melk ook nog uit het flesje hoor en hij is 21 maanden oud.

De rest drinkt hij uit een tuitbeker,want hij kan ook nog niet zonder te knoeien uit een beker drinken.

ik ben er wel mee bezig om het hem te leren.

groetjes Bianca

anouk krijgt savonds voor het slapen gaan nog een klein flesje melk,dit wil ze nergens anders uit drinken

over de dag drinkt ze uit tuitbeker,rietjesbeker of gewone beker.maar zodra de melk ergens anders in zit wil ze het niet meer,vreemd he???

gr petra

Hai,

Jesse krijgt nog 2 x de fles, s'ochtends en s'ávonds. Maar ik ga de flessen er af halen voor het gewoon drinken uit een beker, maar ik doe er s'avonds een beetje bambix in omdat hij dat nodig heeft, maar ben benieuwd of hij het dan wel uit een gewone beker wil.
Overdag drinkt Jesse uit een beker, dit gaat al een hele tijd goed.

Groetjes Linda

Lindy drinkt haar avond fles ook nog uit de fles hoor!
S'middags sinds kort niet meer. Eerst wilde ze melk perse in de fles en nu ook eindelijk in een beker. Drinkt ze wel iets minder maar ach...

Nu zijn we de speen aan het afbouwen en daarna komt de avondfles wel...

Sannemams

Hee hoi,\

hier al heel lang geen fles meer, ook zo'n beetje rond haar eerste verjaardag denk ik. Ze wou hem gewoon niet meer. Nu alles uit een tuitbeker hoewel ze denk ik een gewone beker ook al wel kan, vind het eigenlijk zo nog wel makkelijk.

Groetjes Alberdien

Hier ook geen fles meer en ik kan vol trots zeggen dat ze al 2 dagen zonder speen slaapt.
Het is niet goed voor de spraakontwikkeling, dus ik zou proberen zo min mogelijk met de speen en uit de fles te drinken.
Maar het moet natuurlijk ook lukken.

groetjes Maris

Terug
Bovenaan