Flesje

Hoi meiden.
Ik was eens benieuwd hoe jullie t doen met t flesje,
Bedoel eigenlijk,hoe maken jullie t flesje klaar....
Met warm water uit de kraan.of water in flesje en dan in flessenwarmer of flesje met water even in de magnetron....
Groetjes

Hoihoi,

Tygo is nu 3 maanden! Wij zijn ook 3 maanden aan het klooien met flesjes!
Koop geen flessenwarmer van Philips Avent!!!
Daarna mengde ik steeds koud gekookt water met heet gekookt water wat ik klaar had staan op het aanrecht.
Maar..... maandag hebben we een apparaat aangeschaft die ik iedereen aan wil raden. Ik weet even niet hoe het heet maar is van beaba. Je kiept er koud water in en met 20 seconde komt het op de juiste temperatuur (37 graden) er weer uit. Je kunt er ook potjes in warmen en er zit een sterelisator bij voor in de magnetron! 79,00 euro.

Dit wou ik toch even vertellen.

Groetjes Marieke

haha... hier nog zo'n slechte ervaring met de flessenwarmer van Philips Avent!! Wat een %*#$@ding!
Ik ben ook inderdaad aan het mengen geslagen. Ik kook koud water, doe dit in de fles, wacht tot ze "komt"en doe er indien nodig nog een klein beetje koud water bij.

liefs,

T

Ik pak koud water uit de kraan en warm dat op in de magnetron. Heel in het begin gebruikten we idd ook gekookt afgekoeld water, maar dat doen we al een hele tijd niet meer.
Ook op de verpakking van Friso staat dat ook gewoon, gekookt water is echt niet meer nodig als je een magnetron hebt.

Liefs Marit

@evje: is het niet zo dat afgekolfde melk in de magnetron opwarmen het goede effect van bv een beetje te niet doet? Levende cellen worden dan vernietigd ofzo? Als ik de bv opwarm dan kook ik water, dat doe ik in een maatbeker/soepkom/pannetje en daarin zet ik de fles bv totdat het warm is. Meestal is het net zo lang als ik nodig heb om Floors luier te verschonen...

Ik kook eerst de flesjes uit (1x per dag). Vervolgens doe ik kokend water in de flesjes. Als deze afgekoeld zijn zet ik ze in de koelkast. Als het tijd is voor de fles warm ik het water op in de magnetron. na het opwarmen doe ik het melkpoeder erin.Ook doe ik van tevoren de juiste hoeveelheid poeder in een bakje. Dan ben ik al zo klaar met de bereiding van de fles en hoeft mijn mannetje niet te lang te wachten als hij honger heeft.

Terug
Bovenaan