Flesje

@T: nee, da's gelukkig een fabeltje! Het belangrijkste is dat de voeding niet te heet wordt, met 25 sec is 't net lauw/warm.
Als 't (te) heet wordt gaan er wel stoffen verloren. Dit vertelde de kraamzorg, het CB en Medela, 3x hetzelfde verhaal leek mij betrouwbaar genoeg.

X
Evje

Roan begon met Friso 1, maar toen hijn 3 wk was zijn we overgestapt naar Friso 1 Comfort.
90cc gekookt heet water. 6 afgestreken schepjes voeding. roeren met een vork en vervolgens bijvullen met koud kraanwater tot 200 ml

hoi,
hier gewoon koud water uit de kraan en opwarmen in de magnetron en dan het poeder erbij even schudden en klaar! echt niet meer nodig om water te koken dat moest vroeger maar nu niet meer!

Liefs, Christien

Hoi,

Ik heb eigenlijk altijd wel afgekoeld wat er in de waterkoker zitten, dus gebruik dat als dat voorhanden is. Dan even in de magnetron, poeder erbij en klaar! Maar nu Diederik 3 maanden is gebruik ik ook wel eens water rechtstreeks uit de kraan hoor. De kraamzorg gaf aan dat dat inderdaad geen enkel probleem is. Maar omdat ik geen bv heb gegeven, wilde ik de eerste weken echt wel even voorzichtig aan doen, en ach, die waterkoker staat er toch dus gekookt water pakken is net zo makkelijk.

Terug
Bovenaan