flesjes

ik gebruik ook de difrax flessen die me heel goed bevallen, inderdaad kan de bodem eraf en er zit een anti vacuum systeem in. ik heb bij prenatal een sterlisatiebord gekocht voor in de magnetron, erg handig en kostte niet veel. Je kwakt alles er los in, 7 minuten op de hoogste stand en klaar is kees. Inderdaad is het verstandig wel wat flesjes in huis te halen want bij mij lukte het dus niet om borstvoeding te geven, zodat ik het moest kolven en dan heb je wel flesjes nodig

gr en succes met de bevalling

sandra
 
Voor de geboorte van onze zoon wist ik zeker dat ik borstvoeding zou gaan geven. Dat viel even tegen.... Na ongeveer 6 weken ging het eindelijk lekker. Ik had niet gedacht dat het zo moeizaam zou kunnen worden. (Overproductie, tepelkloven) Maar het is de moeite waard om door te zetten. Wel heb ik achteraf spijt gehad mij voor die tijd niet genoeg te laten informeren over borstvoeding. Flesjes, kolfapparaat heb ik dan ook later aangeschaft (difrax flesjes zijn inderdaad ideaal) Ook heb ik een sterilisator aangeschaft (Hema) Ideaal, geen pannetje op het aanrecht. Maar al deze spullen heb ik in de loop van maanden aangeschaft.
succes
 
hallo meiden,
bedankt voor jullie reacties en tips, hier hebben wij zeker wat aan!
wat betreft antwoorden op jullie vragen:
ik ben 23 sept uitgerekend, dus nu bijna 21 wk en heb dus nog wel even!
een voorlichting over borstvoeding leek mij ook handig en heb ik me net voor opgegeven
nou ik ga met mijn man jullie tips nog eens rustig doorlezen en we komen er nu zeker wel uiT

bedankt en groetjes
 
Terug
Bovenaan