flesjes

Ik lees jullie berichten over verschillende flesjes, ik was ook van plan om flessen van avant te kopen, maar wil dan toch 2 extra flessen halen van die dr. brown. Maar waar kan je die kopen of zijn ze alleen via internet te bestellen?
 
Die Brown haal je ook helemaal uit elkaar...Difrax had ik persoonlijk ruzie mee....wat een lekdingen, haha!
Brown is te koop via internet en in elk geval bij de prenatal!
 
Hier kruidvat flessen. Lekker smal, goedkoop en zachte spenen.
Maar diep in mn hart ook avent fan. Helaas bij mn tweeling wilde dit niet lukken terwijl bij mn oudste dit geweldig ging!
1 fles of evt 2 van verschillend merk, ze zijn zo bijgekocht!
 
Onze oudste heeft altijd Avent gedronken. Ik was er ook heel gelukkig mee.
Helaas dacht nr twee er anders over... Ik heb heel veel verschillende flessen en spenen geprobeerd, maar hij wilde nergens uit drinken. Uiteindelijk ook maar de difrax dunne speen geprobeerd. EN ja hoor, daar drinkt hij nu goed uit. Ik vind het vreselijk, want ze lekken bij mij altijd, maar oke, hij drinkt nu in ieder geval.

Ik zou dus maar 1 of twee per merk/soort aanschaffen. Want als de baby de speen niet wil, is het zonde. Ik had overigens van allerlei mensen verschillende flessen geleend om te proberen. Scheelt toch geld.
En wat wij ook doen: de avent dunne speen speentjes passen ook op de borstvoedingsflesjes van de medela. Erg handig om daar aan te denken als je aan kolven begint en daarin een keuze moet maken.

Nu nummer drie op komst is hoop ik vurig dat hij de Avent flessen weer pakt, die vind ik erg makkelijk nml.

Succes er mee.
 
Terug
Bovenaan