Flessen ophogen, hoe??

Ik heb al voeding voor hongerige baby's, maar ik weet niet goed wanneer Daan echt honger heeft. Ik zei al, hij slaapt niet van voeding tot voeding dus als hij wakker is heeft hij niet meteen honger.. Daarom maar op schema, zodat hij vijf keer 180 binnen krijgt ongeveer..

Voeden jullie op verzoek of schema?

Hier ook voeding voor hongerige baby's, die geven we om 23.00 en 04.00 ( als ie 's nachts kom, niet altijd).
Wij voeden ook op schema, behalve snachts, dan uit zichzelf. dus soms klopt onderstaand schema niet

Gemiddeld het volgende schema

04.00 uur hongerige baby's 180+6
09.00 uur gewone voeding 180+6
14.00 uur gewone voeding 180+6
19.00 uur gewone voeding 150+5
23.00 uur hongerige baby's 180+6

Onze zoon weegt nu bijna 7 kilo en als hij smakgeluiden gaat maken weet ik dat ie honger heeft

ik voed ook niet helemaal op schema.zaterdag had ze haar laatste voeding om 22:00uur en werd zondag om 9:30uur pas wakker.doorde weeks maak ik haar meest wel rond 8uur wakker.ik kom de laatste dagen ook vaker uit op 4 voedingen.ik heb deze wel opgehoogd tot 200cc.soms drink ze hem op.ben benieuwd wat ze er morgen op het cb van zeggen dat ze 4 voedingen soms al heeft.

En hoeveel slapen jullie kindjes? Daan slaapt na zijn fles van 19.00u tot de volgende dag 7.00u met een voeding van 22.30u tussendoor. Hier moeten we hem wakker voor maken...

Overdag slaapt Daan niet veel, en vooral niet in de ochtend en einde van de middag... Ik denk dat hij totaal op zo'n 14/15 uurtjes komt.

Na haar fles is ze ongeveer anderhalf tot twee uur wakker en soms tussen een fles slaapt ze helemaal niet

Maar vanaf een uur of zeven tot de volgende ochtend zes met een klaarwakker uurtje rond twaalf hihi

Dus ze doet het super eigenlijk als ik het me zo bedenk hihi

Terug
Bovenaan