Flessen Steriliseren!!!

Hoi Hoi,

Ik vroeg me af tot wanneer je dagelijks de flessen moet steriliseren??
Want ik doe het nu nog elke dag maar op den duur mocht je toch over gaan naar 1 keer in de week.

Maar van af wanneer dus.
Mijn zoontje is zaterdag 12 weken.

Groetjes Pam m v Stephan

Hoi,

Bedankt voor de reacties.
Dan weet ik dat ik daar binnen kort ook mee ga beginnen.
Wassen jullie dan de dagen dat je ze niet steriliseert af of spoel je ze dan gewoon steeds om???

Ik hoor het wel.

Groetjes pam...

Hoi,

Toen Yari 3 maanden was ben ik ipv elke dag steriliseren het 2x in de week gaan doen.

Nu is hij 5 maanden en doe ik het 1x in de week.

Na elke fles spoel ik  de fles  heel goed uit met koud water en dan leg ik um in de koelkast.

Groetjes Marina.

Hoi,

Op advies van de kinderarts stereliseren wij de flessen nog steeds iedere dag en na elk gebruik goed uitboenen met heet water. Miss. is dit ons zow doorgegeven omdat ons zoontje met reflux zit.

Hoi hoi

Ik kookte de flessen tot Stef 2,5 maand was, iedere dag uit, sindsdien 1 keer per week. De rest van de dagen was ik ze gewoon af met afwasmiddel en heet water. Stef heeft eigenlijk nooit last van krampjes....

Liefs Annet
mama van Stef 16w

Hoi Hoi,

Mijn zoontje heeft dus ook last van reflux hij heeft hier ook speciale voeding voor misschien is het dan toch verstandiger om er even mee door te gaan.

En hij heeft ook heel veel last van krampjes, nu geef ik al af en toe venkel thee, hij heeft van de dokter ook al laxeersiroop gehad waar hij elke dag 2ml van krijgt.
Maar hij blijft er last van houden.
Tis zo zielig joh maar niks blijkt te helpen.

iemand daar toevallig ook nog een tip voor???

Groetjes pamela mv Stephan

Terug
Bovenaan