flessen uitkoken?

A

Anoniem

Guest
Hoe lang hebben jullie de flessen uitgekookt? mijn zoontje is nu 10 weken, en ik begin het wel zat te worden. in de afwasmachine gooien zou wel een stuk makkelijker zijn.

ohja, ik heb difraxflessen, met uitkoken haalde ik die helemaal uit elkaar, (onderkant  eraf en ventioel los)  doen jullie dat bij het wassen in de afwasmachine ook?

alvast bedankt

Hoi,

Mijn dochter is nu 9 weken. De ene dag kook ik de flessen uit de andere dag was ik ze af met een speciaal afwasborsteltje (bij drogist te koop)
Je hebt ook speciale steralisatiebakken voor in de magnetron. Ben je in 3 minuten klaar. Voor 18 euro bij Prenatal.
Ik persoonlijk ben geen voorstander van de vaatwasser, en dan kom ik ook niet uit met mn flessen haha.
Succes

Reneke

hoi hoi,

Onze dochter is nu 3 maanden en ik kook de flessen ook nog iedere dag uit. Is ook een beetje routine geworden. Ik heb zo'n ding voor in de magnetron van Avent. Daar kunnen 6 avent flessen in en binnen 4 minuten zijn ze klaar. Dan nog 2 minuten af laten koelen en klaar voor gebruik.

Is heel handig en zo kom ik ook gemakkelijk uit met mijn flessen. Bij ons loopt de vaatwasser namelijk niet iedere dag.

Groetjes Anninas

Jeetje wat een werk.... Ben met een week of 8 overgestapt naar de fles, maar kookte ze maar 1 keer per week uit of zo en dat werd vanzelf minder. Nu doe ik het zo eens in de paar weken nog (hij is imiddels een half jaar).

Hoi mama's

Ik kook de flessen ook nieyt iedere dag meer uit, ik doe het om de dag, de dag dat ik ze niet uitkook gaan ze in de vaatwasser, en tussendoor was ik ze af met heet water en gebruik ik een flessenborstel.
Als ik ze uitkook om de dag dan doe ik dat ook omdat mijn dochtertje haar speentjes voorraad op is, en die doe ik dan wel altijd uitkoken, ik doe ze dan met de flessen in de magnetronsterelisator van Avent, en dat werkt heel fijn.

Fleur is nu 3 maanden.
Groetjes

ik doe het ook niet elke dag meer. ze is nu 7 maanden en doe het uitkoken 1 keer per week of per   2 weken. Wel met een specela borsteltje   iedere keer wassen

Lars is nu bijna 8 maanden. Het dagelijks uitkoken heb ik lang volgehouden. Een maand of 2-3 geleden heb ik dat niet meer dagelijks gedaan. Nu doe ik de flessen in de vaatwasser en tussendoor  zet ik de flessen op het aanrecht en giet er dan kokendheet water in.

Ik heb de flessen tot 8 maanden dagelijks uitgekookt (nou ja, ze heeft tot 7 maanden bv gehad, dus heb maar 1 maand dagelijks uitgekookt, hihi) en nu doe ik het eens per week. Verder was ik ze met een heet sopje af, of gaan ze in de vaatwasser.

Terug
Bovenaan