flessen

Ik wil nieuwe flessen aanschaffen, nou ben ik benieuwd wat de bevindingen van jullie zijn. Welke fles vindt je het prettigst en waarom! Mijn zoontje is 6 maanden (mocht dat uitmaken voor de keuze)

Hoop op zoveel mogelijk reacties zodat ik een goede keus kan gaan maken, alvast bedankt.
 
ik gebruik avent, had daarvoor al wat andere gekocht maar die waren niks vondt ik. Maar ik heb ook borst gegeven, en daarna schijnt avent goed te werken. Ik vindt het zelf ook fijne flessen maar dat is persoonlijk.

Succes!
 
ik heb de eerste drie weken borstvoeding gegeven en nu geef ik dus flesvoeding.
Ik gebruik (op aanraden van vriendinnen) Aventflessen. Die zijn wel duurder in de aanschaf, maar ik heb hele goede ervaringen (weinig spugen/geen krampjes). Volgens mij sluit het dus heel goed aan op borstvoeding.
 
Ik heb flessen van de Hema: niet duur en werken prima.
Er staat een mooie print van een giraf op, en dat vind mijn zoontje wel leuk geloof ik (ruim 3 maanden):
voor ik hem de fles geef laat ik hem eerst de giraf zien... hij spert dan zijn ogen wijd open, spreid zijn armpjes en zwaait er wild mee, en gaat sneller ademen... hij weet dus echt wat er komen gaat! Als ik de speen bij zijn mond houdt valt hij direct aan, op dezelfde manier als hij ook bij de borstvoeding deed.

Ik vind persoonlijk de spenen van de Hema ook heel prettig, maar zoals met heel veel dingen zal het wel een persoonlijke keus zijn. De flessen zijn niet duur (2,20 geloof ik) dus je zou er misschien het best eerst eentje kunnen proberen.

Groeten,

N.
 
Hoi

Heb je of geef je borstvoeding?? Dan sluit de avent flessen hier het beste op aan. Ik heb er goeie ervaringen mee. Geef nu nog borstvoeding en 1 maal per dag krijgt ze de fles met afgekolfde melk. Tip: bij prenatal was ik gisteren en daar waren 3 flessen vor 11.99 erg goedkoop.

 
Hoi Lisette,

Ik heb zowel Difrax als Nuby en over de laatste ben ik heel erg tevreden. Mijn Difrax fles heeft ook een Nuby speen erop. Ik heb het bij Etos gekocht, als je het niet goed kan vinden.

Groetjes,
Machteld
 
ik gebruik ook avent flessen, ik vind ze ideaal en ehu zoals nu is mijn zoon 8 maand en ik kan de fles ombouwen tot tuitbeker ideeaal duur in aanschaf maar weinig kosten om ze om te bouwen je hoeft dan alleen de tuit te vervangen en wat kost eigenlijk elke keer een nieuwe tuitbeker wel niet.
succes met de keus maar zoals velen hier boven heb je denk ik je keus wel kunnen maken.
 
Terug
Bovenaan