flessen

Ik heb weer prettige ervaringen met de dodie flessen en hun 3 standen speen.
Ik vond de avent flessen niet prettig om vast te houden, zo plop breed. Het is zoals je ziet voor iedereen verschillend. Is dus een kwestie van uitproberen!!!! Heel veel sucses.
 
Ik werk op een kinderdagverblijf en heb dus ook ervaring met verschillende flesjes.
Zelf vind ik avent het prettigst, het sluit beter aan het mondje en dat helpt ook tegen extra lucht (wat krampjes en spugen vaak ook veroorzaakt). Nu moet ik zeggen dat er van difrax nu ook zo'n soort fles is. Mijn kleintje drinkt uit avent en die difrax fles en het gaat beide heel goed.
 
hoi,

mijn oudste is een fleesenkind. Na veel getob met flessen en spenen bleek voor hem de dodie in combinatie met een drie standen speen het best. De tweede is een borstvoedingskind en heeft het heel goed gedaan met de avent flessen. Deze zijn ook makkelijk schoon te maken omdat ze breed zijn. Maar het zal toch wel een kwestie van uitproberen zijn. Van Tefal heb ik nog 4 of 5 nieuwe flessen staan (zaten bij een stoomsterilisator, maar ik geef borstvoeding) Voor de helft van de winkelprijs mag je ze hebben.
 
Na veel proberen zijn wij nu heel tevreden met de Nuby in combinatie met de driestanden speen.
Avent was voor onze dochter niet prettig omdat ze die grote speen niet in haar mondje kon krijgen (geen bv kind). Optifles van Difrax beviel ook wel maar die had weer niet de speen waar ze haar melk (omneo) een beetje vlot en ook niet te vlot doorheen kon krijgen.
 
Terug
Bovenaan