Flessen

Dan hebben we nog even te gaan haha!
Vind het opzich niet erg om er uit te moeten, alleen zo sneu dat Milan altijd klaarwakker is 's nachts en dat hij dan toch in zn bedje moet gaan slapen... Gelukkig doet hij dat wel en houdt hij ons dus niet wakker!

Elay is morgen 2 weken en drinkt 110 cc afgekolfde borstvoeding elke 3 uur en 's nachts elke 4/5 uur.
Hij krijgt om 11u zijn laatste voeding en komt dan rond 4u weer en daarna om 8u, dus dat gaat goed.

Hij zoog veel te hard aan mijn borst, waardoor ik gelijk veel pijn had. Na mijn rare bevalling vond ik dat ik wel genoeg pijn had gehad en het kolven gaat supergoed!
Ik heb al een lekker voorraadje aangemaakt.

@bibi wat fijn dat het zo goed gaat met kolven! Geweldige oplossing je ziet wat er gedronken word das erg handig

Wat een verschil hè
Kleintje hier is 's nachts ook klaar wakker helaas
Vannacht van drie tot half zes en nu slaapt ze lekker :( ach komt vanzelf goed ritme is iets wat ervaar ineens weer is hihi

@ Puck: ja heerlijk! Ik kolf er lustig op los haha.
En idd, zo fijn te weten wat ie binnenkrijgt.
Hopelijk slaapt jou kleintje snel door! 's avonds het badje werkt bij ons goed :)

Joshua komt ook elke 3 uur, hoewel dat per dag wel heel erg verschilt hoor. Als hij zelf overdag niet wakker wordt dan maken we hem zelf wakker. Hij is dan nog wel moe maar dan is de kans groter dat hij 's nachts langer doorslaapt aangezien we dan niet op schema wekken. Het werkt wel dat op schema wekken overdag want dan komt hij 's nachts op de 4 a 5 uur, als we hem overdag niet op schema wekken slaapt meneer namelijk 's avonds door en komt hij 's nachts gewoon om de 3 uur. Morgen is hij 4 weken maar hij drinkt nu flessen van 120cc leeg. We mogen niet verder ophogen totdat we bij het cb zijn geweest, donderdag moeten we daarheen dus ik ben benieuwd wat er gezegd zal worden...

Terug
Bovenaan