Flessenvraagje

Ik zit me af te vragen of het onrustige drinken van Lise en het teruggeven van voeding niets te maken kan hebben met de fles die we gebruiken. Toen Lise in het ziekenhuis lag gebruikten we de Difrax. Omdat ik haar graag aan de borst wilde voeden, raadde de lactatiekundige de Breastflow aan. Nadat ik besloten had niet meer aan te leggen, zijn we overgestapt op de Aventflessen die we tijdens de zwangerschap hadden gekocht.

Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het onrustige drinken wellicht iets met die Aventfles te maken kan hebben. Zojuist de Difrax weer uitgekookt en dadelijk maar eens kijken of dat scheelt.

Hebben jullie ervaring met verschillende flessen en het verschil in drinkgedrag en hoeveelheid krampjes/teruggeven bij jullie kleintjes?

Sorry jongens, ik blijf maar vragen stellen... (aaahhhhhh op dit soort momenten mis ik mijn moeder zo!!!)
 
Vooral vragen blijven stellen meis. Daarom zijn we toch allemaal hier.
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar weet van kennissen dat het drinken uit een andere fles, maar vooral de speensoort denk ik. Verschil kan maken.
Heb je het al geprobeerd? Ben benieuwd, in elk geval succes.

Liefs Banka
 
Gabriël moest in het ziekenhuis ook een Difrax fles, hij vond en vind die fles niet fijn, maar goed dat moest daar. Thuis overgestapt op de avent fles en dat gaat een heel stuk beter. Laatst hebben we de Difrax weer geprobeert, omdat die een betere speen heeft waar de medicatie goed doorkan. Nou dat was weer helemaal niets, onrustig en gewoon alles langs zijn mondje laten lopen.
Ik neem aan dat de kleintjes ook een voorkeur hebben wat dat betreft. De een vind de ene fles fijner dan de ander. Gewoon proberen met de Difrax weer en kijken of dat verschil uitmaakt :)

Succes!

Liefs, Marieke