Flessenwarmer

Ik ben opzoek naar een flessenwarmer.
Heeft iemand tips voor een goede?
Lees allemaal verschillende dingen, dus weet niet welke nou wel of niet handig is...

We hebben een combi magnetron en nu al een aantal keer gehad dat de fles moest wachten omdat de oven aan stond. Je probeert het altijd goed te plannen, maar als de kleine honger heeft dan lukt dat niet altijd....                           

Oh ja dat is lastig dan, je kan ook de afgemeten hoeveelheid water in een pannetje op het vuur zetten dat gaat super snel, sneller als een flessenwarmer volgens mij. 

Dat kan ik inderdaad ook doen. 
Lees ook overal niet heel veel positieve verhalen over sommige flessenwarmers, dus geeft niet heel veel moed. 
Maar als iemand een goede weet hoor ik het graag! :)                                                

Wij hadden wel een goede ervaring met die van Dr. Brown! Gebruikte die eerst om borstvoeding op te warmen maar nu met de flesvoeding ook wel eens als de oven aanstaat. Of beetje water koken en aanvullen met koud water. 

Wij hebben die van de prenatal passen alle soorten flessen in, maar als ze echt honger hebben duurt die wel lang. Dan doe ik vaak deel gekookt water en deel koud water. 
Denk dat als de flessenwarmer kapot gaat we geen nieuwe kopen. 

Hoi,
Hier een van chicco. Volgens reviews een van de beste maar ik vind hem niet top. Melk is de ene keer warmer dan de andere keer en als je kindje huilt, duurt het lang.
Wij koken ook en dan aanvullen met koud water. En 's nachts doen we gekookt water in een thermosfles en die gaat mee naar boven. Dan kan ik boven snel een flesje maken.
BV beter niet in de magnetron, maar dat weet je waarschijnlijk wel.

Terug
Bovenaan