Flessenwarmer

Ik heb ervan topcom ofzo. Alle flesverwarmers zitten nadelen. Ik heb geen magnetron en geef borstvoeding af en toe voed ik bij met nutrilon. Dan gewoon koud! Kraanwater koken en koud! Kraanwater toevoegen om de goede temp te krijgen of gewoon gekookte water laten afkoelen. 

Zelf ga ik de Alecto 5 in 1 foodprocessor halen, hiermee kan je flesjes/hapjes mee opwarmen, steriliseren, benden,  pureren en stomen. Oftewel nu handig voor de flesjes en straks voor de hapjes die we zelf willen gaan maken.

Mijn ervaring is dat geen enkele flessenwarmer optimaal werkt. De ene heeft problemen met het bereiken van een goede temperatuur en bijna allemaal duren ze veel te lang terwijl je met een huilende baby zit te wachten. Hier ook geregeld iets in de oven, maar ik zorg of dat ik iets heb klaarliggen waar ik het ovenspul gauw 1 minuut op kan leggen zodat het flesje erin kan, of dat ik het flesje er bij in kan doen als er genoeg ruimte is en dan gelijktijdig met de overstaand ook de magnetron 1 minuut aanzet. Is nog steeds het snelste ennmakkelijkste. 
Min het geval van borstvoeding hield ik de zakjes altijd onder de lauwe/warme kraan om ze te ontdooien en daarna onder ze warme kraan voor jet krijgen van de juiste temperatuur. Altijd binnen twee minuten zo de borstvoeding opgewarmd. Daar kan geen enkele flessenwarmer tegenop als je het mij vraagt ;) 

Terug
Bovenaan