Flesvoeding baby 11 maanden

Hoi, 
Dit gaat al blijkbaar even mee. Nu mijn kleintje is ook 11 maanden en ik zit nog altijd met een fles om 22u... Ik wil er graag vanaf...
Nu ze is wel wel een kleintje en een fijntjes (69cm en 7, 100kg). Ze heeft koemelk en soja allergie dus met koekjes kan ik nog niet beginnen. Ook reflux en moet medicijnen krijgen. 
Ons schema ziet er zo uit (omdat ik vroeg moet werken en ze dus ook naar de opvang moet)
6u wakker ( int weekend variabel 6u30 à 7u) + verschonen en omeprazole
6u30 flesje 180 cc + 6 schepjes
8u30 slapen - 10u à 10u30
11u groentjes met vlees en aardappel goeie portie en water of boterham 
12u30 a 13u - 14u a 14u30 slapen
15u fruit en water
17u - 17u30 a 18u slapen.
18u à 18u30 groenten met aardappel
20u slapen 
22u fles 180cc
Ik wil haar wel meer eten geven, maar als ik dat doe eet ze weinig en weigert ze zelfs. Ik kan na de fruitpap / of boterhammen nog een fles geven, maar die drinkt ze dan niet uit of ze heeft dan nog geen honger als het patatjes tijd is 's avonds. Op de opvang geven ze na 6 maand geen flessen meer... Nu weet ik niet of ik die fles van 22u kan laten vallen of ze net voor het slapengaan 2u na de patatjes nog 180cc moet geven en of ze dan de nacht door kan. We hebben dit al geprobeerd maar dan wordt ze om 4u 'snachts krijsend wakker... Wil met die reflux haar niet overzetten en ik ben bang dat als ik die fles van 22u vervroegd ze deze niet volledig drinkt en ze dan mss te weinig melk heeft (puramino) melkproducten mag ze namelijk niet eten... En producten op basis van soja tot ze 1 is ook niet... Maar soja kaas? Soja kinderkoeken? Nog niet gevonden in de winkel... We doen wel omega 3 boter op haar boterham. Dusja weet niet zo goed wat ik moet doen, en jullie schema's lijken me in ons geval niet bepaald haalbaar... Sinds ik om 8u aant werk moet... Hoe graag ik haar ook in haar natuurlijke patroon zou willen laten begaan...
Tips are welcome 
?

Misschien kun je de laatste fles langzaam naar voren schuiven. Dat hebben we ook gedaan. We deden een week lang eerst een half uur eerder geven. Toen we zagen dat dat goed ging nog een half uur eerder. Het is soms ook wennen voor hen dat ze op een bepaalde tijd opeens geen flesje meer krijgen.

Ik lees nu al die voedingsschemas en jullie kinderen blijven allemaal wakker tot 19u? Onze dochter wordt 31 oktober een jaar oud (gecorrigeerd is ze 9mnd en hierdoor heeft ze nog een ander voedingschema doordat het gecorrigeerd berekend wordt) maar ze is kapot om 18u.
Afgelopen week op controle in het zh werd er aangegeven om de laatst fles te vervroegen. Wij gaven deze om 21.30 nadat ze om 18u warm had gegeten en naar bed ging. Maar nu is ze om 17.30 moe en eet ze haar warme maaltijd niet op.
Hebben jullie tips? Hoe deden/doen jullie dit?

Hoi Judith,

Onze zoon gaat ook om 18.00 naar bed, gewoon omdat hij dan hartstikke moe is! Het is een energiek mannetje, dus heeft de slaap ook echt nodig. Wij liepen tegen hetzelfde aan met het eten. Nu geven we hem smiddags warm eten, en savonds de broodmaaltijd. Ik geef daarna voor het slapen een borstvoeding. Misschien lukt het wel om bij een broodmaaltijd de fles te geven?

Terug
Bovenaan