flesvoeding en ongi worden??

Dit is mijn eerste kindje en ik geef bv. Ik ben nog niet ongesteld geworden (Lotte is morgen 11 weken). 5 weken geleden voor het eerst sex en toen knapte bij ons het condoom ook! Ik droomde vannacht dat ik een positieve zwangerschapstest had...

Ik vind het trouwens wel ongelofelijk hoor, die dingen worden zo goed getest. Pubers blazen die dingen op, trekken ze over hun hoofd of maken er waterballonnen van, maar als je ze gewoon gebruikt gaan ze blijkbaar stuk.... bizar...

Groetjes, Marisa

Hoi,

Mijn mannetje is morgen 10 weken en ik ben het ook nog niet.
Bij mij was het vloeien ook snel gestopt(binnen 2 weken) en ik heb het "veilig"gedaan.
Mij VK zei dat het binnen 12 weken moet komen en anders moet je even naar de dokter.
Dus ik zou het nog even afwachten, het zal bij iedereen verschillend zijn.

Groetjes van patricia  

Bij Bjorn was ik 10 weken na de bevalling (op mijn eerste werkdag) ongesteld geworden.

En nu bij Anka was ik na 3.5 weken gestopt met vloeien en 2 dagen later al ongesteld en daarna alweer 2x   regelmatig geweest, nu moet ik het zondag weer worden.
(Alleen moet wel zeggen dat ik het wel heeeeeeeeel erg ben...maar goed dat had ik geloof ik bij Bjorn ook de eerste paar keren na de bevalling)

Liefs Irene mv
Bjorn 07-01-03
Anka 08-05-07

Terug
Bovenaan