Flesvoeding kruidvat/etos merk

<p>Hi, onze meid is twee weken en krijgt nutrilon. Dit gaat super.</p><p>Maar nu las ik een artikel van de consumentenbond dat bijvoorbeeld kruidvat merk net zo goed is? </p><p>Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Ik check het ook nog bij het consultatiebureau maar dat ben ok afgelopen week vergeten.</p><p>Thanks</p>

Kruidvat en nutrilon worden in dezelfde fabriek gemaakt, het is dus zo goed als hetzelfde alleen een stuk goedkoper. Wij gebruiken kruidvat merk en ons ekleine doet het er super op!

Ja ik gebruik ook Kruidvat merk. Eerste keer wilde me man echt een duurder merk omdat dat toch beter voelde
Toen heb ik nagevraagd bij onze kinderarts en het consultatiebureau en die zeiden beide dat niet uit maakt welk merk je gebruikt dat alle merken goed zijn. 
Op internet stond dat vooral de marketing het verschil in prijs geeft, dus gewoon de reclame die ze ervoor maken...
Onze meid groeit prima op de Kruidvat voeding! 

Het is wettelijk bepaald wat er in flesvoeding moet zitten, dus het maakt niet uit welk merk je neemt. Nutrilon is alleen duurder omdat zij wetenschappelijke onderzoeken e.d. doen

Ik ben gestart met Hero en daarna overgestapt op Kruidvat. Dit ging zonder problemen hoor. Ik zou het gewoon doen. Scheelt aardig wat geld! 

Terug
Bovenaan