Flesvoeding kruidvat/etos merk

Ik lees even mee.. 
Heb nu Kruidvat in huis gehaald omdat ik de berichten zoals hierboven ook had gehoord. Zelf ben ik ook nieuwsgierig hoe jullie de overstap hebben gedaan. 

wij hadden voor onze zoon eerste Hero, maar wilden ook de kruidvat. Maar dat werkte bij hem niet goed. Hoe meer flessen hij kreeg, hoe harder hij ging huilen. 
Hoe wij overgestapt zijn? Op dag 1 en 2 gaven we 1 kruidvat fles. Gaat dat goed, geef je op dag 3 en 4, 2 flessen. En dan opbouwen. Maar wat ik dus al zei, mijn zoontje reageerde er niet goed op, dus we zijn weer terug bij Hero. De kwaliteit van de voeding is inderdaad wel allemaal goedgekeurd. Ik heb nog twee ongeopende verpakkingen kruidvat staan thuis....

Ik ben eigenlijk in één keer overgestapt. Ze had ook maar 1 blik hero voeding gehad en toen die op was ben ik gewoon overgegaan op Kruidvat. Ging bij ons heel goed. Ze had nergens last van. 
Maar als dat niet lukt zou ik langzaam opbouwen. Steeds een flesje van Kruidvat erbij als het goed gaat...

Wij hebben 3 blikken hero gebruikt en daarna in 1x over op kruidvat. Van de hero had hij last& poepte niet. Dus gewoon in 1x overgestapt, omdat het toch al niet zo lekker ging. We merkten al heel snel dat het beter ging, omdat hij poepte en weer blij was! ?

Thanks! Onze meid poept dus ook niet veel. In t begin wel maar nu 1 x per 24 uur en vandaag nog niet eens. We hebben er nu bijna twee potten nutrilon doorheen. Er staat nog 1 pot en zal morgen eens kruidvat halen en gaan afwisselen. Ben erg benieuwd. Maar t scheelt zo ontzettend veel geld en ik lees eigenlijk 95% positieve ervaringen. Dus proberen waard.

Ik heb nog een onaangebroken pak staan maar aangezien onze zoon speciale premature voeding moet heb ik er niks aan. Had dit al gekocht voor ik bevallen was..
Wie kan ik er gelukkig mee maken? Ik woon in Maarssen

Terug
Bovenaan