Flesvoeding warm maken

Ik zou het ook niet doen. Wanneer je googled op "warm water drinken kraan" komen er veel links dat dit niet goed is, gezien de metalen die dit kan bevatten zoals hierboven ook al iemand zegt, wat slecht js voor de gezondheid.
Je zult het vast niet meteen merken maar ze raden het niet voor niks af, wat het op de lange termijn doet weet je niet.
Zelf zou ik een waterkoker boven zetten, en het aanvullen met (eventueel eerder gekookt) koud water. Of een flessenwarmer. 

Allebei de kraamverzorgsters pakten gewoon warm water, zowel 2 jaar terug als 3 maanden terug. Beiden van een ander kraambureau. Maar ik woon in Zeeland, misschien scheelt dat. Het water is hier erg zuiver. 
Ik werk op een kinderdagverblijf en daar pakken we ook gewoon warm water uit de kraan. Al honderden flesjes heb ik zo gemaakt en alle ouders weten dit en vinden dit prima.
Ach, doe wat je zelf wilt.. maar het scheelt zóóveel tijd! Het water in Nederland is het beste water ter wereld!

Water uit de kraan trouwens pak ik bij mijn schoonouders wel gewoon want het water is daar heel schoon (smaakt ook lekker). Hier in Amsterdam is het alleen als ik het zelf drink al een stuk minder dus gebruiken we voorgekookt water.

Terug
Bovenaan