Flesvoeding

Ik heb 6weken een mega strakke BH om moeten doen. Niet te lang en te warm douchen. 
En goed compressen gebruiken. Ik bleef tot 8weken door lekken. 
En nog een goede tip, goed je borsten koelen. Dit deed ik door middel van boterhamzakjes te vullen met flinke scheppen appelstroop. Zakje goed plat maken en in de diepvries leggen. Dit bevriest niet en vormt zich goed om en over je borst heen. Ohhh! Wat eerlijk!! Dat luchte mij echt op. Ik kreeg op de 4e dag stuwing. Echt een vieze hevige pijn die een aantal dagen aan hield. Door middel van goed koelen en om de zoveel uur paracetamol in te nemen zodat je spiegel stabiel blijft hielp. Maar je hebt er alsnog last van. 
Ik vond denk ik het meest erge denk ik.. dat ik tijdens de zwangerschap alleen maar op me zij kon liggen om te slapen. Uiteindelijk ligt niks meer lekker. Maar na mijn bevalling kon ik alleen maar op me rug liggen omdat de rest pijn deed ? 
Achja , We hebben nu wel het aller mooiste van de wereld in de wieg liggen. Daar gaat het uiteindelijk om. 

De beruchtte dag 4 idd.. 
Ik vond de stuwing echt pijnlijker dan brvallen zelf ?? 
Maar mn borsten kwamen ook van halverwege mn oksel tot aan mr sleutelbeen! Kon alleen plat op me rug liggen! Zo veel pijn gehad! 
Gelukkig weten we waar we het voor doen❤️?

Appelstroop is inderdaad geweldig! Ook na de stuwing. Mijn zoontje is 4 en ik heb het nog steeds in de vriezer voor als ie op zijn hoofd is gevallen. "Mama, mag ik appelstroop op mijn hoofd?". En het helpt ook voor down under voor na de bevalling.
Wat ook helpt zijn koolbladeren in de koelkast en ze dan in je bh stoppen. 
En als je stuwing hebt, niet, maar dan ook echt niet, je bh uitdoen voor het douchen, maar gewoon met bh aan eronder. 
Ik heb wel borstvoeding gegeven, maar ook dan wil je veel aangrijpen om door de stuwing heen te komen. Prettig is anders namelijk.

Terug
Bovenaan