Flesvoeding

Ik overweeg om geen borstvoeding te geven, met name omdat er een reeele kans is op complicaties. Zuigelingenvoeding is een goed alternatief. Graag wil ik weten wat goede zuigelingenvoeding is en welke spenen en flessen ik het beste kan gaan gebruiken.



 
hoi ook ik heb geen bortsvoeding gegeven,,, ik gebruik de advent fles,, en de friso normaal voeding mijn dochter heeft nooit last gehad van krampjes door die advent, terwijl mijn eerste altijd krampen had, en geen advent gebruikte,, de spenen zitten gewoon bij de fles,
 
Nutrilon 1 van Nutricia. Mijn moeder kon net als ik geen borstvoeding geven. Thuis hebben wij ook allemaal de flesvoeding van Nutricia gehad en nooit problemen.
Mijn dochter heeft dus Nutrilon gehad en ook nooit problemen gehad.
Ik gebruikte de kromme fles van Difrax.
 
Hoi, ik heb bij geboorte eerst tijdje afgekolft. Daar ben ik sinds kort mee gestopt. Gebruik nu tot volle tevredenheid van onze dochter Friso normaal in combinatie met Friso comfort (tegen krampjes en spugen).Gebruik daarbij Avent flessen. Werkt voor ons supergoed. Tegen de krampjes(waar ons kleintje eerst last van had)hebben we ook Cinababy van VSM gebruikt. Zijn homeopatische druppels en helpen ook heel goed. Succes ermee.
 
Ik heb mijn zoon ook vanaf het begin flesvoeding gegeven. Ik gebruik de flessen van Avent en nutrilon 1. Mocht je merken dat je kindje krampen heeft dan kun je ook overstappen op Omneo 1.
 
Hallo,
Met mijn zoontje ben ik ook direct met de fles begonnen en ik ben ook begonnen met friso normaal 1. Toen later bleek dat hij krampjes had ben ik het gaan mengen met frisocomfort 1. Dit wel op advies van het cb. Ik gebruik ook de avent fles. Groetjes Renate
 
Hoi
ik gebruik friso comfort 1 ivm harde ontlasting van friso normaal 1. Verder gebruik ook ik de avent flessen. In veel kdv's worden deze flessen ook gebruikt.
 
Hoi,

Mag ik vragen wat voor complicaties?

Ik zou beginnen met nutrilon 1 dat is het standaard zeg maar. De meeste kinderen reageren hier heel goed op. ZIjn er problemen kan je overstappen op iets anders.

De avent fles is goed maar ik gebruik op mijn werk ook gewonen flessen en ik moet zeggen dat werkt net zo goed hoor.
groetjes joyce mama van Mara
 
Terug
Bovenaan