flesvoeding

Nou ik heb inderdaad ook een kleine van 9 weken en ik vind niet dat je kan verwachten dat hij volgens jouw ''regelstjes'' leeft.. Dat kind moet nog wennen aan de wereld en heeft jouw tijd, liefde en aandacht nodig.. Je kindje komt toch eerst, niet leuke dingen voor jezelf.. Als je niet bereid was het kindje voor je eigen behoeftes te plaatsen had je er niet aan moeten beginnen.. En ik geniet 's nachts van de rustige momenten met mn ventje, of ik nou slaap heb of niet..
 
Tja, een kleintje moet het nog leren en die moet daarvoor de tijd krijgen.
Doorslapen is niet iets wat bij zo'n jonge baby hoort. Als je kindje nu al zou doorslapen heb je gewoon erg veel geluk. Meestal is dat tussen week 8 en week 13, maar ook dat is geen garantie.
Ik ben 30 en slaap ook nog niet iedere nacht door, ik moet er ook wel eens uit voor het toilet of voor een slokje water. Is het echt zo erg?
Je kindej heeft een eigen ritme en je maakt het je het gemakkelijkst door aan dat ritme aan te passen.
Als je echt tijd voor jezelf wil, dan is een kindje niet altijd handig. Het zijn namelijk handenbindertjes.
Succes ermee.
 
Terug
Bovenaan