Flesvoeding..

Hoi Femmke,

Ik heb bij mijn dochter vanaf het begin fv gegeven. Wij zijn met de huismerken van de AH en Etos begonnen. Uiteindelijk zijn we bij Nutrilon uitgekomen. Het voordeel van Nutrilon was voor ons dat deze niet klontert. Dat hadden we met de andere merken wel en dan had je steeds van die klontjes in de speen waardoor ze de restjes nooit goed kon opdrinken.
Ook heeft Nutrilon een veel hygienischer verpakking.
 
Ik heb nog eens nagedacht en ik denk nu dat ik misschien de eerste 3 maanden begin met Friso of nutrilon en dan kijken of we gewoon standaard moeten gebruiken oid..
Mocht dat zo zijn dan proberen over te stappen op kruidvat of Jumbo merk (Jumbo zit hier om te hoek, zal de voorraad ook eens geregeld checken)

Vind het alleen wel zo vreselijk veel geldverschil voor hetzelfde product.. Tussen Kruidvat en nutrilon/Friso gewoon 4 euro per kilo
 
Ik heb mijn dochter friso gegeven. Na 2 dagen mee begonnen en we hebben nooit een probleem gehad. Zolang er geen allergieën in de fam zijn kun je de standaard geven. Friso is ook net iets goedkoper als nutrilon, het is er altijd en je hebt ook genoeg varianten voor krampen, spugen etc.

Ik ben nu zwanger van nr 2 en ga straks weer friso geven aan de kleine. Ik ga geen borstvoeding geven, heb er niks mee en heb er zeer nare ervaringen mee.

Succes met je keuze!!
Liefs ciomama
 
Hoi Femke,
wij hebben onze zoon nutrilon standaard gegeven. Was op zich ook wel voor die van vb kruidvat, maar op KDV gebruikte ze nutrilon. Wij hoefden zelf geen voeding mee te nemen naar KDV. Dus vandaar onze keuze.
groetjes
jacqueline
 
Ik gebruikte bij de eerste na de borstvoeding hypopallergeen van het Kruidvat. Ging heel goed. Scheelt een hoop geld met andere merken. Ik had hypoallergeen omdat er veel allergieën in de familie voorkomen en ik zoveel mogelijk wilde voorkomen dat hij dat ook kreeg. Maar je bent een dief van je eigen portemonnee als je die dure merken neemt. Mocht de kleine het er niet goed op doen, kun je altijd nog overstappen.
Groetjes Wendy
 
Spruit gaat naar een gastouder en niet naar het kdv dus ik denk dat we zelf het eten mee moeten geven dus dat is geen probleem in ons geval.

Ik doe het andersom omdat ik dan meteen van het kruidvat meer kan kopen zodat we een voorraad hebben, dan weten we al of spruit het goed doet op normaal, hypo allergeen of wat dan ook..
We mogen trouwens gewoon met normaal starten aangezien we geen allergien in de famlie hebben.
 
ik heb allbei mijn kinderen eerst borstvoedingen gegeven toen het niet meer ging van het kruidvat is gewoon heel erg goed en scheeld veel geld met de duurdere merken
 
Terug
Bovenaan