Flesvoeding

hoooooooooi,,,

de fles is gewoon een kwesti van uitproberen,, wij hebben ook wel 4 of 5 verschillende soorten geprobeerd en toen toch op difrax uitgekomen.. wou ze eerder ook niet uit drinken en zo ineens wel weer..
veredr denk ik ook wel dat het een kwstie is van smaak,, fles is natuurlijk heel anders..

ben ook wel benieuwd wat danisha weegt wijmogen maandag weer voor de 2de prikkiess ben nieuwsgierigg:D

lieffs

@Marina: woon een heel eind bij Zwolle vandaan, maar vond bij kruidvat flesjes die op de borst zijn geinspireerd, dus ga die vanavond uittesten...

@ Esther: ik moet ook pas 23 februari naar het CB, maar ik ga eerst zonder hem en dan met hem op mn eigen weegschaal staan ;) Ben altijd zo benieuwd. Dan kom ik uit op 5,9 dus het kan er iets onder of boven zitten, maar toch :D Hij is ook niet heel groot, zat net onder het gemiddelde qua lengte vorige keer, maar ze zeggen dat ik slagroom produceer ;)

Ik ga inderdaad maar even uitproberen met flesjes. En wie weet went hij ook snel aan de flesvoeding en gaat het dan veel beter...

thanks voor de tips!

Johnny kreeg in het begin ook de borst maar door omstandigheden moest ik ermee stoppen, en toen begon bij mij de drama, de fles weigeren en huilen etc. etc. ik heb elke fles geprobeerd en elke speen maar echt geen enkel flesje nam hij aan.. inmiddels was ik ruim 70 euro armer en had een mooi assortiment aan flesjes die ik jammer genoeg nog steeds niet kan gebruiken.. ten einde raad ben ik gaan nadenken over hoe het kon, en toen schoot me te binnen dat ik een kruidvat tas gekregen heb met een flesje erin.. ( zo'n goedkoop ding van 2 euro.. ) en jaaa hoor.. meneer drinkt perfect.. ik snap er dus helemaal niks van Maargoed, ik ben allang blij.. de flessen hebben een flut kwaliteit en na 2 a 3 keer uitkoken gaat de opdruk van de fles eraf, dus haal elke week een nieuwe.. vind het heel apart, maar ja als hij tevreden is, ben ik ook tevreden.

ik zou zeggen probeer het een keer, je kan zo'n tas gratis ophalen..

Hoe kan ik zo';n tas 'aanvragen' dan? Kreeg van kruidvat gratis fotoboek, niets over een tas gezien!

Hij drinkt steeds minder flesvoeding :(. en het rare is dat hij wel gewoon borstvoeding uit de fles drinkt, dus ik denk eigenlijk niet edat het aan het flesje ligt...

nee dan denk ik het ook niet.. zou je niet eventueel borstvoeding met flesvoeding kunnen mengen? en dit dan langzaam opbouwen..

ik heb toen een mail gekregen tijdens mijn zwangerschap, en idd na mijn bevalling kreeg ik een foto boekje, dus zou je even moeten navragen..

hoe gaat het nu verder?

Terug
Bovenaan